Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Preordered maar krijg melding dat ik niet in aanmerking kom voor buds/ wit scherm bij klikken via Members

(Onderwerp aangemaakt op: 08-03-2019 03:13 PM)
1099 Weergaven
TomCraeynest
Student
Opties

Beste,

 

Ik heb mijn Galaxy S10+ Ceramic Black 1TB gepreordered op 26 februari. Vandaag heb ik deze ontvangen maar als ik mijn buds wil claimen krijg ik gewoon de melding dat ik niet in aanmerking kom voor deze promo. Bij het bellen naar jullie support krijg ik geen antwoord en na 8 minuten wordt de verbinding verbroken.

 

Kunnen jullie mij hiermee helpen aangezien alle kanalen telefoon / facebook duidelijk niet werken.

 

Hartelijk bedankt.

 

Mvg,

 

Tom

352 Antwoorden
rodut1112
First Poster
Opties

If i open the Samsung members app, in the benefits section i don`t have any promotion, is it because i don`t have a dutch sim number in my phone? Anyway keeping in mind that there are already problems, ill just leave my EAN here 8801643688240 From the samsung.nl online store on 25.02.2019

0 Likes
Ginodbn
First Poster
Opties

Bij mijn hetzelfde verhaal EAN code is 8081643690120 gekocht tmobile besteld op 26-2-2019

0 Likes
Sander23
Journeyman
Opties

Ook hier hetzelfde probleem de gratis buds claimen is onmogelijk op de Samsung app en heb toch echt een pre order geplaatst op 21-2-2019.

Bellen naar Samsung heeft geen zin want ook hier wordt na 5 minuten de verbinding verbroken.

Mag toch wel hopen dat Samsung de mensen met een pre order tegemoet gaat komen met alsnog gratis buds anders is dit echt mijn laatste Samsung telefoon.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties
It might actually have to do with your SIM, but I would assume not. Do you have the same issue without a SIM installed?

Concerning the clicking sound, could you make a different topic about it? It might make the topic convoluted if we troubleshoot different issues.

De rest van de registraties, houd het aan en heb even geduld. Het is erg druk :smiling-face:

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
rodut1112
First Poster
Opties

I have the same problem with or without a sim in the phone. I`ll buy a dutch sim to try.

0 Likes
Patrick_117
First Poster
Opties

Dezelfde probleem hier en app geeft alleen maar wit scherm. Iemand idee hoe dit op te lossen?

0 Likes
CasperK01
Journeyman
Opties
wordt aan gewerkt volgens samsung. Komt door alle mensen die gelijk massaal hun galaxy buds willen claimen :smiling-face:
0 Likes
Patrick_117
First Poster
Opties
Zit iets in natuurlijk 😁
0 Likes
Fer9
First Poster
Opties

Ik krijg helemaal niets. Zie alleen een wit scherm.

 

8 801643 690120

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties
Zoals jullie allemaal weten loopt het nog steeds niet heel soepel. De meeste gebruikers ondervinden nu het probleem dat er vanuit Members een wit scherm komt te staan. Ik heb dit topic gepind zodat alle gebruikers kunnen meelezen, aangezien en meerdere topics over hetzelfde issue worden geplaatst. Houd dit dus even in de gaten, dan kom ik er op terug wanneer ik meer info ontvang!

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes