Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Preordered maar krijg melding dat ik niet in aanmerking kom voor buds/ wit scherm bij klikken via Members

(Onderwerp aangemaakt op: 08-03-2019 11:33 AM)
1630 Weergaven
TomCraeynest
Student
Opties

Beste,

 

Ik heb mijn Galaxy S10+ Ceramic Black 1TB gepreordered op 26 februari. Vandaag heb ik deze ontvangen maar als ik mijn buds wil claimen krijg ik gewoon de melding dat ik niet in aanmerking kom voor deze promo. Bij het bellen naar jullie support krijg ik geen antwoord en na 8 minuten wordt de verbinding verbroken.

 

Kunnen jullie mij hiermee helpen aangezien alle kanalen telefoon / facebook duidelijk niet werken.

 

Hartelijk bedankt.

 

Mvg,

 

Tom

352 Antwoorden
Chell86
First Poster
Opties

Ik kom niet verder dan de eerste stap bij invullen.. netjes alles geüpload en dan klik ik op verder en gebeurd er niks meer.

MK
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties
Nee hoor, daar ben ik voor! Of je nu belt of hier reageert, het resultaat blijft hetzelfde. Graag bovenstaande vragen beantwoorden, dan ga ik er voor jullie achteraan!

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Sandra36
Apprentice
Opties

SAME HERE

0 Likes
Sherandsosa
Student
Opties

Mijn EAN-nummer is: 8801643690120. Ik krijg het bericht dat ik niet in aanmerking kom voor de promotie na het bevestigen van het formulier dat je via de app moet invullen.

0 Likes
Geert_22
First Poster
Opties
krijg de melding "Lijkt het erop dat je niet in aanmerking kan komen voor een cadeau of geld retour. Check nogmaals de bijzondere en algemene voorwaarden." EAN = 8801643688240
0 Likes
Sherandsosa
Student
Opties

Ik vergat te zeggen dat ik de telefoon heb besteld bij T-mobile (online) op 22-02-2019.

0 Likes
Acronym__
Apprentice
Opties

@Nick  schreef:
Waar gaat het fout, welke melding krijgen jullie precies, wat zijn jullie EAN-codes en bij welke winkel hebben jullie het toestel aangeschaft? We zijn er mee bezig, want we krijgen inderdaad meer meldingen binnen.

Ik krijg de melding dat ik niet in aanmerking kom tot de promo.

Winkel (webshop): Kpn.com

EAN: 8801643 688172

 

Volgende de dame aan de telefoon kwam ik volgens jullie systeem wel gewoon in aanmerking tot de actie.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties
Deze EAN doet gewoon mee, dus bedankt! Dit lijkt bij meerdere het pijnpunt te zijn, stap 2. We zijn er dus mee bezig. Als ik een update heb zet ik het hier neer!

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Sandra36
Apprentice
Opties

Allemaal ook gedaan, maar geen respons van de messenger gebeuren 

0 Likes
Chell86
First Poster
Opties

Bedankt voor je reacties Nick! 

 

Bij mij is het probleem dat de site niks meer wilt doen.. Alles netjes ingevuld en geüpload.. 

Kreeg eerder wel de melding zoals meerdere hierboven beschrijven, en daarna sprong die terug naar stap 1 en kon ik opnieuw beginnen. Alleen nu kom ik dus niet verder.

MK
0 Likes