Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Harman Kardon actie - teruggestuurd naar de afzender

(Onderwerp aangemaakt op: 01-07-2019 10:01 PM)
288 Weergaven
SamMontana
Apprentice
Opties

Hoi

 

Ik kocht vorige maand de Galaxy S10 via Telenet. Hierbij hoorde een actie waarbij ik een Harman Kardon bluetooth speaker kreeg. Ik heb alle formulieren ingediend en het werd allemaal goedgekeurd. Ik kreeg eind vorige week een bpost tracking link toegestuurd van Samsung. Zag er allemaal goed uit.  

  

Nu kijk ik vandaag opnieuw en zie ik dat het pakket is teruggestuurd naar de afzender. Onderaan de pagina kan ik zien wat het origineel leveradres is, en zie ik dat inplaats van mijn Straat + Huisnummer, mijn familienaam is ingevuld. Natuurlijk vindt bpost het adres "Montana, Bus 201" niet...  

  

https://track.bpost.be/btr/web/#/search?lang=nl&itemCode=323299979200000328924036

 

Hoe kan ik jullie het correcte leveradres bezorgen? 

 

Wel erg jammer, ik wou deze meenemen op reis, ik vertrek eind deze week. Het was ook de reden waarom ik uiteindelijk voor de S10 gekozen heb. Ik zal hem waarschijnlijk niet meer hebben tegen dan.

 

Sam

 

 

0 Likes
4 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Wauw, dat is inderdaad niet handig gedaan .. Heb je jouw registratienummer? Dan kan ik alles erbij pakken.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
SamMontana
Apprentice
Opties
Mijn registratienummer van de promotie is 2759845.
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Dankje! Ik heb het bekeken en het blijft dat je bij 'straat' het woord 'bus' hebt ingevuld. Er staat dus op het pakketje jouw naam, straatnaam (bus) en huisnummer, wat dus klopt met de gegevens die we hebben. Zou je mij privé het juiste adres kunnen doorgeven? Dan kan ik het doorzetten.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
SamMontana
Apprentice
Opties

Hoi Nick, hoe stuur ik op dit forum een privébericht? Ik vind het niet. 

  

edit: gevonden! PB verstuurd

0 Likes