Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung S10e promotie via Telenet (Harman Kardon Speaker)

(Onderwerp aangemaakt op: 01-08-2019 02:52 PM)
335 Weergaven
frevdp
Apprentice
Opties

Via Telenet heb ik op 12 juni een S10e besteld met 100€ cashback en een Harman Kardon speaker. Ik heb hiervoor 2 online formulieren ingevuld en correct afgerond (een voor de cashback, de andere voor de speaker). De cashback werd na enkele goedgekeurd, maar van de Haman Kardon speaker heb ik achteraf nooit bevestiging gekregen. Ik dacht dat ik hier gewoon wat langer op moest wachten.

 

Daarnet belde ik met Samsung support wat de status was van die Harman Kardon speaker, krijg ik meteen de melding dat ze niets ontvangen hebben, de promotie verlopen is en ze me niet meer verder kunnen helpen. Dit terwijl ik het formulier zeer zeker ingevuld heb.

 

Hoe kan ik de levering van deze speaker alsnog regelen? Het zou zeer spijtig zijn dat ik alles correct afhandel en ik dan toch niet verder geholpen word. Ik heb dit toestel namelijk ook gekocht dankzij deze promotie, maar nu kan ik er niet van genieten.

0 Likes
5 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @frevdp,

 

Dat is inderdaad erg zuur 😞 In de voorwaarden staat dat als je binnen twee weken geen bevestiging hebt gekregen je contact op moet nemen met Samsung. Vandaar dat de klantenservice aangeeft inmiddels niets meer voor je te kunnen doen, omdat deze periode ruimschoots voorbij is.

 

Je kunt bericht vanuit webcare op de community afwachten om te kijken of zij nog iets voor je kunnen doen, maar er is dus een kans dat dit niet mogelijk is.


kevin-sig
0 Likes
frevdp
Apprentice
Opties

Ik heb op 13 juni volgende bevestigingsmail gekregen:

 

"Beste ***,

Bedankt voor je deelname aan de Samsung Galaxy S10e | S10 | S10+ promotie. 

Wij houden je per e-mail op de hoogte van iedere stap in het verwerkingsproces.

- Binnen twee weken hoor je van ons of de ingestuurde gegevens aan onze voorwaarden voldoen. 
Als er gegevens ontbreken, laten wij je dat ook binnen twee weken weten. Je kunt de ontbrekende informatie dan alsnog aan ons toesturen.
- Als alles klopt, ontvang je binnen zes weken het bedrag op het opgegeven rekeningnummer. 

Schrijf een review op Samsung.com en maak kans op een Samsung Galaxy Watch (SM-R800) t.w.v. €329*!

Voor aanvullende vragen over je promotie kan je contact met ons opnemen via: Messenger, telefoonnummer BE: 02 201 2418 of LUX: 26 10 37 10 (lokaal tarief) of e-mail.

Veel plezier met je nieuwe Samsung Galaxy smartphone!

Fijne dag, 

Ruben Löwenstein
Customer Care"

 

 

Hieruit blijkt toch dat mijn aanvraag correct verlopen was? Daarmee dat ik er verder niet meer naar gekeken heb.

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Als je zo'n mail twee keer hebt ontvangen in principe wel. Je hebt je immers twee keer geregistreerd voor twee verschillende promoties. Is dat het geval?


kevin-sig
0 Likes
frevdp
Apprentice
Opties

Ik kan als consument toch niet weten dat ik 2 aparte mails moet ontvangen? Net als die algemene voorwaarden dat er een termijn van 2 weken zou zijn om support te contacteren, wat overigens nergens in die bevestigingsmail vermeld wordt.

 

Ik zou heel graag hebben dat dit opgelost geraakt. Anders krijg ik graag mijn geld terug. Ik heb dit toestel immers enkel en alleen omwille deze actie gekocht.

 

Bij negatief tegenbericht zal ik dit ook eens bij FOD Financiën voorleggen en horen wat zij van dit type promoties denken.

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Die twee weken zijn er juist in het geval je geen bevestigingsmail krijgt. Het zou raar zijn om die termijn dan in de bevestigingsmail op te nemen, want die is dan niet langer van toepassing...

 

Je registreert je twee keer, dus krijg je ook twee keer een bevestigingsmail. Als je je inderdaad twee keer volledig hebt geregistreerd, dan krijg je ook twee keer een scherm waarop dit staat. Dus je zou het wel kunnen weten, hoewel ik het zeker niet onlogisch zou vinden als je een bevestigingsmail over het hoofd ziet. Dat wil ik zeker ook benadrukt hebben.

 

In het vervolg kun je dan wel beter contact opnemen volgens de voorwaarden binnen twee weken, of binnen de registratieperiode. Dat scheelt een hoop gedoe, dan had de medewerker je kunnen vertellen dat er geen registratie in het systeem staat en dat je je opnieuw kunt registreren.

 

Nogmaals, webcare zal ongetwijfeld uitzoeken of het mogelijk is je alsnog geregistreerd te krijgen. Ik werk zelf niet voor Samsung, dus meer dan dit kan ik ook niet voor je doen.


kevin-sig
0 Likes