Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon kan niet meer ontgrendeld worden

(Onderwerp aangemaakt op: 28-06-2019 09:38 PM)
9274 Weergaven
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Wie kan mij helpen?ik heb sinds vandaag een s10+, als ik hem aanzet dan moet ik de pincode van mijn simkaart invoeren en daarna een wachtwoord om te ontgrendelen, maar dat pakt hij niet.  Ook vraagt hij om een wachtwoord na opnieuw starten, al tig keer geprobeerd zelfs dat lukt niet meer...ik weet niet meer hoe ik er in kom, hopelijk kunnen jullie mij helpen?alvast bedankt!

0 Likes

2 oplossingen


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Brandtair
Pioneer
Opties
Helaas zit er dan niks anders op dan resetten van de telefoon. Misschien is de pincode toch net anders dan gedacht. Altijd als je het toestel wil opstarten moet je de pincode van sim invoeren (als er een pincode daarop staat ingesteld) en de pincode die ter vervanging van welke andere ontgrendelingswijze dan ook die normaal wordt gebruikt bij het wakker maken van het scherm.

Als er niks op staat waar geen back-up van is (op een cloudserver) dan verlies je niks met resetten en anders ben je alleen kwijt wat aan media, tekst en bestanden die enkel op je toestel stonden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Ik heb hem terug gebracht na de winkel iets met de software...heb nu een andere gekregen en die werkt uitstekend!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
Brandtair
Pioneer
Opties
Helaas zit er dan niks anders op dan resetten van de telefoon. Misschien is de pincode toch net anders dan gedacht. Altijd als je het toestel wil opstarten moet je de pincode van sim invoeren (als er een pincode daarop staat ingesteld) en de pincode die ter vervanging van welke andere ontgrendelingswijze dan ook die normaal wordt gebruikt bij het wakker maken van het scherm.

Als er niks op staat waar geen back-up van is (op een cloudserver) dan verlies je niks met resetten en anders ben je alleen kwijt wat aan media, tekst en bestanden die enkel op je toestel stonden.
0 Likes
Oplossing
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Ik heb hem terug gebracht na de winkel iets met de software...heb nu een andere gekregen en die werkt uitstekend!
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Ah, fijn om te lezen, Karin! 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes