Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Volume multiroom verspringt

(Onderwerp aangemaakt op: 03-04-2018 03:47 PM)
220 Weergaven
Alca
Journeyman
Opties

Hallo,

 

sinds een jaar heb ik een set multiroom speakers. Een r3, r7, r1 en de k650 soundbar. Afzonderlijk van elkaar doen de speakers het perfect, en ook de surround functie is prima. Het groeperen is echter een drama. Zodra ik dit doe is de gehele volumeregeling van de multiroom app naar de knoppen. Ik kan het onafhankelijk volume per speaker niet meer aanpassen, zodra ik dit doe verspringen alle volumes in de groep, maar het ergste is nog dat het volume regelmatig extreem wijzigt zonder dat er iemand aan zit. Normaal is dit gewoon irritant, maar als mijn dochter van 2 in de woonkamer speelt met Muziek zachtjes aan op de achtergrond en die muziek springt vanuit het niets op alle speakers naar max volume schrikt ze zich terecht een ongeluk. Het zorgt ervoor dat ik de groep functie in zijn geheel niet meer gebruik, want het is gewoon niet leuk. Dit kan echter niet de bedoeling zijn bij zo’n dure aankoop. Ik hoop dat er een oplossing is, want ik heb het halve internet al afgezocht en niets kunnen vinden.

 

mvg,

 

Roan 

0 Likes
2 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Het eerste gedeelte klopt, maar dat het volume zo verspringt is wel bizar ... Vanuit welke bron speel je dan muziek af? Is dit een telefoon? Hebben alle speakers een goeie verbinding met WiFi? 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
KasperH
First Poster
Opties

Mijn ouders hebben mijn oude set nog (soundbar + 2 samsung M3). Hoe ik ze groepeer is alsvolgt. Mijn speakers zijn allemaal bedraad aangesloten op de wifi.

1: soundbar aanzetten

2: via spotify verbinden met de soundbar en een nummer afspelen

3: de speakers groeperen met elkaar in de samsung multiroom app

4: in de samsung multiroom app op de volume + knop drukken. Er verschijnt een schermp waarop je de volumeniveaus van alle speakers kunt bedienen

Misschien heb je hier wat aan