Zamknij

Czego szukasz?

anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
Przejdź do rozwiązania ROZWIĄZANE

Endomondo problem z GPSem

(Temat utworzony: 05-05-2018 11:47 AM)
5316 Wyświetlenia
Kamyk111
Apprentice
Opcje

Witam

Posiadam zegarek Gear S3 i mam problem z GPSem w Endomondo, działa tylko wtedy gdy jest połączony przez bluetooth z telefonem. Trening synchoronizuje się od razu przy podłaczeniu z telefonem tylko nie wyświetla mi mapa, co do prawidłowego naliczania kilkometrów to jeszcze tego nie sprawdziłem (zegarek posiadam od wczoraj).

Jakaś porada? :winking-face: Po to kupiłem zegarek, żeby biegać bez telefonu :face-with-tears-of-joy:

Pozdrawiam

0 Like

1 Rozwiązanie

Zaakceptowane rozwiązania
Rozwiązanie
Kamyk111
Apprentice
Opcje
Nie było tematu, jestem amatorem :face-with-tears-of-joy:
Nie włączyłem GPS w opcjach zegarka tylko w Endomondo...
Pozdro

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

0 Like
23 Odpowiedzi
Rozwiązanie
Kamyk111
Apprentice
Opcje
Nie było tematu, jestem amatorem :face-with-tears-of-joy:
Nie włączyłem GPS w opcjach zegarka tylko w Endomondo...
Pozdro
0 Like
Damian K
Hotshot
Opcje

@Kamyk111

Nawet najlepszym się zdarza :face-with-tears-of-joy:

Fajnie, że działa, dzięki za info!

Doceniaj i bądź doceniany.Doceniaj innych klikając przycisk like lub zaakceptuj jako rozwiązanie.
Społeczność w Twoim telefonie. Przeglądaj Społeczność wygodnie w aplikacji Samsung Members.
0 Like
takahe
First Poster
Opcje

Witam,

a u mnie pomimo włączonego GPS Endomondo w zegarku nie łapie sygnału. Soft reset, hard reset nowa instalacja nie pomogły. Telefon z iOS. GPS działa z Samsung Health na iPhonie. Jakies pomysły?

pzdr.

Mateusz

0 Like
Szewcu72
MegaStar
Opcje

A sprawdzałeś działanie GPSu bez endomondo, np. tylko z aplikacją S Health?

Jeśli moja odpowiedź była pomocna, kliknij LIKE lub ZAAKCEPTUJ JAKO ROZWIĄZANIE.
0 Like
takahe
First Poster
Opcje

Hej,