Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wijzerplaten kwijt.

(Onderwerp aangemaakt op: 06-02-2023 12:05 PM)
656 Weergaven
JosienS
Voyager
Opties

Bij aankoop van een nieuwe telefoon ben ik steeds mijn gekochte wijzerplaten kwijt in de Galaxy wearable app. Ook na backup. Kan iemand mij helpen? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
JosienS
Voyager
Opties
Ik heb inmiddels een andere wijzerplaat gekocht. Wel jammer dat ik de andere kwijt ben. Bedankt voor het meedenken. 👍

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag,

Heb je je wel aangemeld met je Gmail account? Je aankopen in de Playstore staan aan je gmail account gelinkt. Dus als je bent ingelogd kun je deze wijzerplaten weer installeren.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
JosienS
Voyager
Opties
Ja, maar het is nogal zoeken in gmail....
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Waar zoek je naar dan? Heb je je Google account aangemeld bij je telefoon? Daar staan je aankopen in, Je hoeft niet te zoeken in gmail maar je opent gewoon de Playstore en zoekt je wijzerplaten op. Deze kun je dan gewoon installeren.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Oplossing
JosienS
Voyager
Opties
Ik heb inmiddels een andere wijzerplaat gekocht. Wel jammer dat ik de andere kwijt ben. Bedankt voor het meedenken. 👍
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wat was het modelnummer van jouw oude Watch? Sinds de Watch4 gebruiken wij ook het Gear OS systeem van Google, de Watches hiervoor maakten gebruik van Tizen. Het is helaas niet mogelijk om je wijzerplaten vanuit de Galaxy Store over te zetten naar de Google Play Store.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes