Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Whatsapp niet meer te koppelen Watch 6 classic

(Onderwerp aangemaakt op: 15-07-2024 12:11 PM)
841 Weergaven
Daniëlleb84
Journeyman
Opties

Goedemiddag,

Sinds gistermiddag maakt mijn smartwatch geen verbinding meer met mijn Whatsapp.

Ik heb al van alles geprobeerd, maar krijg hem niet meer gekoppeld. De app is opnieuw geinstalleerd (zowel op telefoon als op smartwatch), ik heb de cache van Samsung Wear app geleegd, ik heb het horloge volledig gereset.

Als ik verbinding wil maken krijg ik een foutmelding dat er iets mis is gegaan (tijdens het laden gesprekken) of hij gooit direct het aanmeldproces stil en start deze weer opnieuw op. Eén maal is er verbinding tot stand gekomen, maar kwam slechts 1 chat door, de rest niet. Na enkele minuten was ik wederom uitgelogd.

Iemand enig idee wat ik nog kan doen om dit op te lossen?

Spring naar oplossing
16 Antwoorden
whatsappp
Student
Opties
Ja, mijn Samsung S24 ultra is prima verbonden. Alles werkt prima, alleen whatsapp koppelen doet het niet
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Kan je de Watch en jouw toestel ontkoppelen in de Wearable app en deze opnieuw verbinden? Doe ook meteen een reset van de Watch.

Groetjes,

Daphne

0 Likes
whatsappp
Student
Opties
Heb ik gedaan, helaas werkt het nog steeds niet!
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @whatsappp! Als verder alles up-to-date is en je de cache van het toestel eens hebt geleegd, heb ik eigenlijk geen andere suggesties meer en kun je (zoals Ajay ook aangaf) het beste even een foutrapport insturen zodat er beter naar kan worden gekeken. Hopelijk werkt de functie spoedig weer als 'vanouds', en heb je desalniettemin nog veel plezier van jouw Watch. 

Groeten, 

Joey

0 Likes
CJCJ
Navigator
Opties

Ik had het ook op mijn Watch6 icm S24Ultra; ik heb op de telefoon Whatsapp op de smartwatch ontkoppeld, en toen weer gekoppeld. Toen deed deed alles op de smartwatch het weer bij Whatsapp (bellen, berichten ontvangen)

0 Likes
ykcin
Explorer
Opties

Hoe heb je dit gedaan? Ik heb hetzelfde probleem..

Groetjes, Nicky

0 Likes
Oplossing
CJCJ
Navigator
Opties
Ik weet het niet zeker meer, maar ik denk in Samsung Wear op je telefoon het Apps scherm openen (in Instellingen horloge). Dan de app verwijderen en opnieuw installeren (via Google Play op je horloge). Als het goed is, dan vraagt Whatsapp op het horloge om te koppelen. Dan zou het weer moeten werken.