Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Whatsapp niet meer te koppelen Watch 6 classic

(Onderwerp aangemaakt op: 15-07-2024 12:11 PM)
839 Weergaven
Daniëlleb84
Journeyman
Opties

Goedemiddag,

Sinds gistermiddag maakt mijn smartwatch geen verbinding meer met mijn Whatsapp.

Ik heb al van alles geprobeerd, maar krijg hem niet meer gekoppeld. De app is opnieuw geinstalleerd (zowel op telefoon als op smartwatch), ik heb de cache van Samsung Wear app geleegd, ik heb het horloge volledig gereset.

Als ik verbinding wil maken krijg ik een foutmelding dat er iets mis is gegaan (tijdens het laden gesprekken) of hij gooit direct het aanmeldproces stil en start deze weer opnieuw op. Eén maal is er verbinding tot stand gekomen, maar kwam slechts 1 chat door, de rest niet. Na enkele minuten was ik wederom uitgelogd.

Iemand enig idee wat ik nog kan doen om dit op te lossen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
CJCJ
Navigator
Opties
Ik weet het niet zeker meer, maar ik denk in Samsung Wear op je telefoon het Apps scherm openen (in Instellingen horloge). Dan de app verwijderen en opnieuw installeren (via Google Play op je horloge). Als het goed is, dan vraagt Whatsapp op het horloge om te koppelen. Dan zou het weer moeten werken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 Antwoorden
Toine67
Apprentice
Opties
Hi Daniëlle, dat is toevallig, mijn Watch 5 pro heeft hetzelfde probleem. En, ook sinds gisteren.
Misschien komt het door een of andere update.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Daniëlleb84,

Bedankt voor jouw bericht. Is alles verder helemaal up-to-date en heb je de cache van het toestel geleegd (zie onderstaande link voor instructies)? Wanneer je ook een Samsung GSM hebt kan je een foutrapport sturen via de Wearable app. Vanuit de Samsung Wearable app -> Selecteer de 3 streepjes ->  Neem Contact met ons op -> Samsung Members wordt gestart -> Fout rapport aanmaken. Dan wordt zowel log van wearable en van het toestel meegenomen. Laat weten of het lukt. 

https://bit.ly/3LyLZ9z

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Daniëlleb84
Journeyman
Opties

Goedemiddag,

Ik heb eerder de cache van mijn telefoon gewist. Zonder resultaat. 
Ook heb ik de watch gereset. Waarbij ook de cache wordt geleegd naar ik aanneem.

Overigens kan ik met de instructie zoals die voor de Watch4 wordt gegeven niet mijn apps allemaal stoppen en de cache legen. (alleen Samsung Health staat in de achtergrond actief).

Alles is up to date (Android versie, Wear OS versie, Whatsapp op telefoon en op watch).

Vandaag weer update gehad, maar probleem nog steeds niet verholpen.

Ik zal een rapport gaan indienen.

linnieben
First Poster
Opties
Is dit bij jullie inmiddels opgelost? Ik kan nog steeds geen whatsapp, ineens, versturen via mijn watch? Voorheen kon ik wel berichten versturen.....
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @linnieben, goed dat je dit laat weten.

Hebben bovenstaande tips duidelijkheid gebracht? Misschien dat een Soft Reset gaat helpen. Dit doe je door de volumeknop omlaag en de aan/uitknop tegelijk ingedrukt te houden. Doe dit totdat jouw toestel opnieuw opstart. 

Groetjes,

Daphne

0 Likes
whatsappp
Student
Opties
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Samsung watch ultra
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @whatsappp,

Heb je de bovenstaande stappen al doorlopen? Laat mij vooral weten of het lukt of niet 

😊

Groetjes,

Daphne

0 Likes
whatsappp
Student
Opties
Hoi, ja ik heb bovenstaande stappen doorlopen, whatsapp verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, smartwatch en telefoon gereset maar niks lijkt te werken...
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Is jouw Watch wel goed verbonden met jouw toestel? Welke heb je precies?

Groetjes,

Daphne

0 Likes