op 15-07-2024 12:11 PM
Goedemiddag,
Sinds gistermiddag maakt mijn smartwatch geen verbinding meer met mijn Whatsapp.
Ik heb al van alles geprobeerd, maar krijg hem niet meer gekoppeld. De app is opnieuw geinstalleerd (zowel op telefoon als op smartwatch), ik heb de cache van Samsung Wear app geleegd, ik heb het horloge volledig gereset.
Als ik verbinding wil maken krijg ik een foutmelding dat er iets mis is gegaan (tijdens het laden gesprekken) of hij gooit direct het aanmeldproces stil en start deze weer opnieuw op. Eén maal is er verbinding tot stand gekomen, maar kwam slechts 1 chat door, de rest niet. Na enkele minuten was ik wederom uitgelogd.
Iemand enig idee wat ik nog kan doen om dit op te lossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 15-07-2024 10:41 PM
op 17-07-2024 02:06 PM
Hallo @Daniëlleb84,
Bedankt voor jouw bericht. Is alles verder helemaal up-to-date en heb je de cache van het toestel geleegd (zie onderstaande link voor instructies)? Wanneer je ook een Samsung GSM hebt kan je een foutrapport sturen via de Wearable app. Vanuit de Samsung Wearable app -> Selecteer de 3 streepjes -> Neem Contact met ons op -> Samsung Members wordt gestart -> Fout rapport aanmaken. Dan wordt zowel log van wearable en van het toestel meegenomen. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
op 17-07-2024 02:23 PM
Goedemiddag,
Ik heb eerder de cache van mijn telefoon gewist. Zonder resultaat.
Ook heb ik de watch gereset. Waarbij ook de cache wordt geleegd naar ik aanneem.
Overigens kan ik met de instructie zoals die voor de Watch4 wordt gegeven niet mijn apps allemaal stoppen en de cache legen. (alleen Samsung Health staat in de achtergrond actief).
Alles is up to date (Android versie, Wear OS versie, Whatsapp op telefoon en op watch).
Vandaag weer update gehad, maar probleem nog steeds niet verholpen.
Ik zal een rapport gaan indienen.
op 06-10-2024 10:52 PM
op 09-10-2024 01:58 PM
Hi @linnieben, goed dat je dit laat weten.
Hebben bovenstaande tips duidelijkheid gebracht? Misschien dat een Soft Reset gaat helpen. Dit doe je door de volumeknop omlaag en de aan/uitknop tegelijk ingedrukt te houden. Doe dit totdat jouw toestel opnieuw opstart.
Groetjes,
Daphne
op 11-10-2024 11:22 AM
op 11-10-2024 11:45 AM
Hi @whatsappp,
Heb je de bovenstaande stappen al doorlopen? Laat mij vooral weten of het lukt of niet
😊
Groetjes,
Daphne
op 11-10-2024 11:47 AM
op 11-10-2024 11:58 AM