Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

WhatsApp meldingen op Galaxy Watch 4/5

(Onderwerp aangemaakt op: 09-12-2021 08:51 AM)
12906 Weergaven
EelkeVd
Journeyman
Opties

Hallo,

Het lukt mij niet om popup meldingen op mijn Samsung watch te krijgen (type sm-r800)

Het gaat om whatsapp berichten. Ik krijg niet de melding op het scherm van mijn watch, alleen een geel stipje. Mijn vader heeft dezelfde watch, maar die krijgt wel een melding op het scherm. 

Is er iemand die mij kan helpen? 
Of kan laten zien hoe ik het goed in moet stellen? 

Bvb

EelkeVd
0 Likes
58 Antwoorden
Stoopie82
Apprentice
Opties

Sinds maandag de Samsung galaxy Watch rosé gold en deze gekoppeld aan mijn iPhone 7.

nu krijg ik van whattsapp geen meldingen binnen.

ik heb de app van Samsung galaxy Watch geïnstalleerd en kan daar geen verder ook geen informatie vinden over berichtgeving.

in de app van whattsapp staan alle voorvertoningen op aan geselecteerd.
verder heb ik de Watch al een keer gereset en de app opnieuw op mijn telefoon gezet......

wat doe ik verkeerd?

groeten patricia

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties

Het kan zijn dat het probleem zit in de beperking van de openheid van je toestel, apple wil nog wel eens iets te veel dichtzetten voor third parties. Maar ik raad je voor de zekerheid aan om even in de Galaxy Wearable app te kijken of notifications voor whatsapp aan staat. 

(Galaxy Wearable -> Galaxy Watch -> Notifications). 

0 Likes
Stoopie82
Apprentice
Opties

Dank je wel voor je reactie!

als ik in de galaxy app op mijn telefoon zoek kan ik nergens een lijst vinden met voor welke apps je notifications aan kan zetten. Dat vond ik al zo vreemd.

ik heb dit wel in de instellingen van mijn iPhone kunnen vinden en daar staat whattsapp  op meldingen aan

0 Likes
Stoopie82
Apprentice
Opties

Inmiddels is het gelukt. In de instellingen van whattsapp zag ik bij beveiliging staan: toon beveiligingsmeldingen. Dit aangezet en krijg de appjes nu binnen 😃

bedankt voor het mee denken! 👍

BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat je het hebt gevonden! 😁 

rsz-846676
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik ga er van uit dat je deze met een Samsung telefoon hebt verbonden?

Als je naar je notificaties op je watch gaat zie je ze wel ?(ring naar links draaien)

Ga naar de wear app op je telefoon -> instellingen horloge-> meldingen-> alle meldingsinstellingen weergeven-> weergeven met details.

EelkeVd
Journeyman
Opties
Ja klopt, ja dan zie ik ze wel.. ik krijg alleen niet een popup melding op het scherm..
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Is zowel je wear app als je horloge up to date?
En met welk toestel heb je het horloge verbonden?
Heb je de instellingen al geprobeerd welke ik aan geef?

EelkeVd
Journeyman
Opties
Ja alles is up to date, kan ook geem update's doen. Toestel is verbonden met de samsung galaxy note 20 ultra.
Ja die instellingen heb ik gedaan, heb ook alles aan staan, maar nog niks helaas.. Screenshot_20211209-090107_Galaxy Watch PlugIn.jpg
0 Likes