Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Whatsapp Afbeelding niet altijd zichtbaar op Samsung Gear S3 Classic

(Onderwerp aangemaakt op: 16-10-2017 03:07 PM)
6922 Weergaven
LaurenceMeijer
Student
Opties

Beste lezer / Samsung,

 

Al enige tijd heb ik de Samsung Gear S3 Classic in mijn bezit. Echt een top product! 

 

Echter zit ik toch met een vraag / probleem.

 

Met enkele regelmaat krijg ik afbeelding/foto's binnen via WhatsApp. Deze zijn soms zichtbaar op mijn Gear s3 maar meestal niet.  Ik ben heel benieuwd naar de oorzaak van mijn 'probleem', maar natuurlijk ook hoe het op te lossen is...

 

(Mijn gear s3 is gekoppeld mijn een OnePlus 5 met de laatste versie van Android en alle apps, zowel op de watch als telefoon, zijn up-2-date)

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
LaurenceMeijer
Student
Opties

Goedemorgen Nick,

 

Ik heb (denk ik) het issue gevonden.

Na een aantal tests blijkt dat PNG bestanden wel getoond worden op de Gear S3 maar de JPG/JPEG bestanden niet. Het issue komt niet alleen bij WhatsApp voor, maar ook bij andere apps die de mogelijkheid geven voor melding met afbeelding.

 

De Gear S3 is reeds opnieuw geinstalleerd omdat ik een nieuwe telefoon heb. Zowel oude als nieuwe telefoon hebben dit issue.

 

Is deze melding al bekend bij Samsung? 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hi Laurence, dit kan inderdaad soms vreemd werken. Het kan zijn dat het issue te maken heeft met de bron van de foto's. Waar zijn deze mee gemaakt, hoe zijn deze verzonden en vanaf welk toestel? Het heeft indirect namelijk ook te maken met Whatsapp. 

 

Wat je kunt doen is de Gear S3 resetten, de Gear app opnieuw installeren en de instellingen opnieuw nalopen. Indien dit allemaal niet helpt is er verder, voor nu, niet veel aan te doen. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Oplossing
LaurenceMeijer
Student
Opties

Goedemorgen Nick,

 

Ik heb (denk ik) het issue gevonden.

Na een aantal tests blijkt dat PNG bestanden wel getoond worden op de Gear S3 maar de JPG/JPEG bestanden niet. Het issue komt niet alleen bij WhatsApp voor, maar ook bij andere apps die de mogelijkheid geven voor melding met afbeelding.

 

De Gear S3 is reeds opnieuw geinstalleerd omdat ik een nieuwe telefoon heb. Zowel oude als nieuwe telefoon hebben dit issue.

 

Is deze melding al bekend bij Samsung? 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Het is wel iets om door te geven. Ik weet niet of de aanpassing mogelijk is, maar fijn dat je nu wel weet waar het aan ligt. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
abdel
Apprentice
Opties

Hoi,

 

sinds de recente update van one ui....heb ik nog steeds problemen met het weergeven van whatsapp afbeeldingen...iemand nog iets met een oplossing

 

vind het irrirant waarom geen whatss afbeeldingen te zijn zijn op de gear s3

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Volgens mij werken alle afbeeldingen niet, zeker zolang ze met een mobiel zijn gemaakt. Helaas is dit momenteel géén optie die ondersteund wordt binnen Tizen.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
nlwielv
First Poster
Opties

Whatsapp; maak dit is gewoon op orde! De waarde van een Samsung / Tizen Smartwatch is nu maar beperkt. ZOu grote verbetering zijn! Samsung; gebruik je invloed om whatsapp eens goed voor elkaar te krijgen! tx

0 Likes