Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Watch4 hartslagmeter geeft veel te hoge hartslag aan

(Onderwerp aangemaakt op: 2 weken geleden)
85 Weergaven
EricV76
Student
Opties

Ik heb nu al een paar maanden dat mijn Watch 4 bij het sporten een veel te hoge hartslag aangeeft. We hebben het dan over een hartslag van boven de 200, terwijl ik net begonnen ben en nog lang niet buiten adem. 200 is ook ruim boven mijn maximale hartslag.

Als ik op dat moment handmatig mijn hartslag meet, loopt de teller ook binnen 1 seconde van 0-100% en geeft de hoge hartslag aan. Na een paar minuten wachten en weer handmatig meten, duurt het weer een paar seconden voordat de teller van 0-100% is gegaan en geeft hij de juiste hartslag aan.

Gek genoeg lijkt het vooral voor te komen als het horloge in een verticale stand is. Maar je arm horizontaal houden is een uitdaging bij spinning... 

Ik heb meerdere harde resets uitgevoerd, maar probleem blijft bestaan. Iemand enig idee?

4 Antwoorden
Erich0010
Pathfinder
Opties
Hallo,

Vaak is het probleem verholpen nadat je een fabriekreset hebt uitgevoerd.

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-reset-ik-mijn-galaxy-watch/#:~:text=De%20inste....
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @EricV76,

 

Bedankt voor jouw bericht. Heeft de tip van Lips0010 over de fabrieksreset geholpen.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
EricV76
Student
Opties
Nee, dit heb ik helaas al meerdere keren gedaan, maar werkt niet. Op andere fora lees ik dat het vaker voorkomt bij de watch4, maar nergens zie ik een oplossing
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update EricV76,

 

Wanneer na de sensor schoonmaken met een vezeldoekje de issue er nog steeds is raden we om via de Wearable app een foutrapport in te dienen. Vanuit de Samsung Wearable app -> Selecteer de 3 streepjes ->  Neem Contact met ons op -> Samsung Members wordt gestart -> Fout rapport aanmaken. Dan wordt zowel log van wearable en van het toestel meegenomen. Laat weten of het lukt.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes