Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Watch registreert geen ECG of bloeddruk

(Onderwerp aangemaakt op: 20-09-2023 06:24 PM)
279 Weergaven
Members_g5Jczh6
Apprentice
Opties

Ik vind nergens hulp ivm mijn Watch5. Via Facebook geprobeerd, er komt wel iemand, maar die heeft me al vier uur laten wachten. Ik ben het kotsbeu, de service van Samsung is echt niet goed. Ik weet niet meer waar ik moet beginnen. Vermoedelijk de hele boel terug binnenbrengen in de winkel.

0 Likes
3 Antwoorden
Members_g5Jczh6
Apprentice
Opties

Ik KON wel kalibreren, maar sinds de update niet meer. Dus geen bloeddrukmeter of EEG meer op mijn nieuwe Watch 5. Sensoren zijn aangevinkt maar het werkt niet. Ik zoek me al een week suf naar oplossingen. Niemand van Samsung bereikbaar. Ik heb Samsung S22Ultra als gsm. Ik hoop echt dat er iemand met een oplossing komt of ik gooi de watch 5

over de haag pfff.

0 Likes
Members_g5Jczh6
Apprentice
Opties

Ik kan zelfs geen bloeddruk of EEG meer doen, zomaar opeens. En ik vraag me af waar ik hulp kan krijgen? Succes, ik hoop dat ze jou ook kunnen helpen.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_g5Jczh6, goedemiddag.

Vanwege de drukte kan het soms wat langer duren voordat je een berichtje krijgt van mijn collega's 😉 Welke melding krijg je te zien als je de Health Monitor-app opent op je Watch? Heeft de Health Monitor-app ook een koppeling met Samsung Health?

Heb je de Watch ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes