Vraag voor mijn echtgenoot, hij heeft de watch 6 lte classic. Klopt het dat als de telefoon uit staat dat je dan niet kan bellen of appen met de watch?
We gingen ervan uit dat als de telefoon uit staat dat je dan gewoon via de watch bereikbaar zou zijn of vergissen we ons?
Ik heb ook een LTE gekocht, maar blijkbaar heeft mijn provider (vodafone) geen esim/lte mogelijkheid voor mn galaxy watch. Ik weet natuurlijk niet bij welke provider jullie zitten maar alleen bij KPN en odido volgens mij werkt het.
Hij heeft een abonnement ervoor afgesloten, maar op een of andere manier is hij niet te bereiken als hij telefoon niet in de buurt heeft. Het geeft wel gewerkt is heel vreemd. Alle instellingen staan ook goed.
Hoe weet je of de instelling wel goed zijn? Heb je de Watch ook al eens terug gezet naar de fabrieksinstellingen? En is de optie voor het mobiele netwerk ook ingesteld via de Wearable-app?
Hij heeft alles nagekeken. En het heeft gewerkt , misschien dat een update iets gedaan maar zover hij kan zien staat alles zoals het moet. Fabrieksinstellingen nog niet gedaan dus is een optie. Als het goed is moet het allemaal ingesteld zijn via de wearable app maar zal het navragen voor de zekerheid