Sinds een week blijft trillen mijn Samsung Galaxy Watch 4 na het beëindigen van een oproep. Voorheen was dit geen probleem.
Het is niet zomaar een eenmalige trilling, maar hij blijft als het ware 'overgaan'.
Ik heb al heel wat dingen gecontroleerd, onder andere:
- Blijft trillen 'overgaan' voor minimaal 30 seconden.
- Scherm licht niet op, wat wel het geval is bij een echt belletje.
- Er is geen melding of pictogram aanwezig. Ik kan 'm dus ook niet weg swipen of wegdrukken met een van de twee knopjes. Er is ook géén melding op m'n telefoon (Samsung Galaxy S21) , ik kan de melding ook niet achterhalen. Want er is dus géén melding.
- Met oproep bedoel ik letterlijk iedere oproep: 'gewone' telefoon, Whatsapp, Teams.
- Er is geen verschil tussen een normale beëindigde oproep, of een gemiste oproep.
- Meldingen uitschakelen voor 'telefoon' werkt niet. Ik krijg dan géén melding binnen bij een inkomende oproep, maar... na de oproep gaat hij gewoon weer trillen.
- Ik heb watch en telefoon al meerdere malen uit/aangezet.
- Ook de watch en telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen, opnieuw gekoppeld. Maar je raadt het al: geen resultaat. Na het resetten heeft hij 2 uur lang gewoon gedaan, dus zonder te trillen, het probleem is nu echter weer terug.
- Zowel de Watch & telefoon zijn up-to-date!
Wie-o-wie kan en durft mij hierbij te helpen?