Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Watch 4 trilt na beëindigen oproep.

(Onderwerp aangemaakt op: 16-02-2022 12:42 PM)
450 Weergaven
BramvR
Student
Opties

Sinds een week blijft trillen mijn Samsung Galaxy Watch 4 na het beëindigen van een oproep. Voorheen was dit geen probleem. 

Het is niet zomaar een eenmalige trilling, maar hij blijft als het ware 'overgaan'. 

Ik heb al heel wat dingen gecontroleerd, onder andere:

• Blijft trillen 'overgaan' voor minimaal 30 seconden. 
  • Scherm licht niet op, wat wel het geval is bij een echt belletje. 
  • Er is geen melding of pictogram aanwezig. Ik kan 'm dus ook niet weg swipen of wegdrukken met een van de twee knopjes. Er is ook géén melding op m'n telefoon (Samsung Galaxy S21) , ik kan de melding ook niet achterhalen. Want er is dus géén melding.
  • Met oproep bedoel ik letterlijk iedere oproep: 'gewone' telefoon, Whatsapp, Teams. 
  • Er is geen verschil tussen een normale beëindigde oproep, of een gemiste oproep. 
  • Meldingen uitschakelen voor 'telefoon' werkt niet. Ik krijg dan géén melding binnen bij een inkomende oproep, maar... na de oproep gaat hij gewoon weer trillen. 
  • Ik heb watch en telefoon al meerdere malen uit/aangezet.
  • Ook de watch en telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen, opnieuw gekoppeld. Maar je raadt het al: geen resultaat. Na het resetten heeft hij 2 uur lang gewoon gedaan, dus zonder te trillen, het probleem is nu echter weer terug. 
  • Zowel de Watch & telefoon zijn up-to-date!

Wie-o-wie kan en durft mij hierbij te helpen? 

0 Likes
11 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Woon je in de buurt van een servicepunt? Je zou langs kunnen gaan.

https://bit.ly/2jwV3SJ < ophaalservice.

Ik zou gebruik maken van de ophaalservice zodat het horloge kan worden gemaakt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je na het resetten ook een back up terug gezet op de watch?
Mogelijk zit er een app te ouwehoeren. 

BramvR
Student
Opties
Nee. Juist niet gedaan!
0 Likes
BramvR
Student
Opties
Goedemiddag.
Dat is een optie, maar wil t eerst graag zo proberen. Er is vast iemand die er iets van weet.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als een fabrieksherstel niet werkt is de kans op een defect groot. Vandaar mijn advies.
BramvR
Student
Opties
Maar dit moet toch een Bug zijn? Raar als alleen ik hier last van heb.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Het zou kunnen maar dat is niet te zeggen zo. Als het horloge blijft trillen na een oproep zou de trilmotor defect kunnen zijn. Ik zie niet hoe software dit veroorzaakt.
BramvR
Student
Opties
Dat is een goede. Ga ik je advies toch maar gebruiken!
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Top, ik zeg het ook niet voor niets. Het blijft natuurlijk een gok want zo op afstand kan ik niet ruiken waar het fout gaat. Als dit een bug zou zijn dan zouden er wel meerdere mensen hierover topics aanmaken.