op 16-02-2022 10:30 AM
Ik ben gestart met een hardlooptraining waarvoor ik tijdens de training alerts wil ontvangen in welke hr-zone ik op dat moment zit. Hoe stel ik 5 hr-zones in (welke app, welke widget) waarmee ik op mijn horloge (Galaxy Watch4 classic) kan aflezen in welke zone ik zit. Ik wil connecten met een Polar hr-borstband, deze meting wil ik dan op mijn horloge zien.
Op mijn 'oude' Galaxy Watch (1) gebruikte ik hiervoor de Sporty Watch watchface, maar hiermee kan je wel zien welke hartslag gemeten wordt tijdens het trainen, maar je kan niet handmatig de hr-zones instellen.
(ik wilde al overstappen naar een Polar-watch, maar de bediening en lcd-scherm hiervan vielen tegen, dus toch weer omgeruild voor een Galaxy Watch)
op 16-02-2022 01:25 PM
op 13-01-2024 10:23 AM
handmatig de hr-zones instellen,
Ga naar trainingen deze week (in Samsung Health)
Klik daar een training aan. Bijv wandelen.
scroll naar beneden (zie " hartslagzones >
klik hierop : hartslagzones >
Maximale hartslag instellen
30-08-2024 11:04 AM - bewerkt 30-08-2024 11:57 AM
Echter daarna wordt alsnog niet deze maximale hartslag gebruikt. @BenvanderLinden, wordt daarna wel deze nieuw ingestelde hartslag ook gebruikt door de app dan bij jou?
Ik heb inmiddels een mail van een medewerker waar nu het IMEI nummer gevraagd wordt, voordat er gekeken gaat worden naar mijn vraag, maar volgens mij heeft een smartwatch geen IMEI nummer. Ik lees veel over trainingen bij hardlopen, op nieuwere smartwatches, maar op mijn smartwatch werkt het niet en ook voor een nieuwe smartwatch lijkt het niet te kunnen als je niet hardloopt.
op 02-09-2024 03:12 PM
Bedankt voor de update en informatie @Marese,
Wanneer je geen LTE Watch hebt heeft het geen IMEI-nummer maar wel een serienummer. Wellicht kan je dat doorgeven aan mijn collega? Blijf ons op de hoogte houden.
Met groet,
Ajay