Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Watch 4 meet geen spo2 tijdens slaap.

(Onderwerp aangemaakt op: 21-10-2022 03:19 PM)
488 Weergaven
YellowSticker92
Journeyman
Opties
Sinds een ruime week ben ik in het bezit van een watch 4. Zowel op de watch als mijn Galaxy S22 staat er ingesteld dat er tijdens mijn slaap bloedzuurstof gemeten moet worden. Alleen gebeurt dit nooit. De watch zit op de juiste wijze om mijn pols en alle andere metingen in m'n slaap doet ie wel. Zijn er meer mensen met dit probleem? Of nog beter, heeft iemand een idee over een oplossing?

Ps: De watch4 van mijn vrouw doet de meting wel. De instellingen zijn identiteit. 
0 Likes
11 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je ook al eens een losse spo2 meting gedaan? Mogelijk dat je nog wat rechten moet accepteren.

0 Likes
YellowSticker92
Journeyman
Opties
Een losse spo2 meting doet hij prima, daarmee zijn geen problemen. Ik krijg ook geen vraag om bepaalde rechten toe te wijzen. De batterij staat nu in spaarstand en ik heb de watch al eens gereset. Snap er helemaal niks van.
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je je horloge snachts ook in spaarstand?

0 Likes
YellowSticker92
Journeyman
Opties
Sorry, het moet zijn niet in spaarstand. Zowel overdag als snachts staat het horloge niet in spaarstand.
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Helder, kun je mij uitleggen waar je het allemaal ingesteld hebt dat het aan moet staan? (scheelt veel heen en weer vragen) 

Dan duik mn instellingen even voor je in

0 Likes
YellowSticker92
Journeyman
Opties
In de app Galaxy Wearable > instellingen horloge > Samsung Health > bloedzuurstof tijdens de slaap aan. Op het horloge zelf naar instellingen door op het tandwiel te drukken in het menu > Samsung Health > en ook hier bloedzuurstof tijdens de slaap op aan.

Ik heb zonet nog alle instellingen met die van mijn vrouw vergeleken. Er zit geen verschil in. Bedankt voor je hulp trouwens 😀
0 Likes
YellowSticker92
Journeyman
Opties
Ik zag in de instelling dat het delen niet was aangevinkt. Dit heb ik meteen aangezet, maar helaas is er vannacht weer geen meting gedaan. Het blijft een raadsel..
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @YellowSticker92, goedemorgen.

Hoe gaat het ondertussen met je Watch? Hebben jullie ook al eens geruild van Watch? Meet jouw Watch wel het zuurstofgehalte als je vrouw de Watch omheeft en visa versa?

Kan je anders een schermafdruk delen van je slaaprecord?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
YellowSticker92
Journeyman
Opties
Komende nacht zullen wij van horloge wisselen. Ik zal morgen het resultaat alsmede een screenshot van mijn slaaprecord delen.