Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Waarom geen beta programma in Nederland/Europa

(Onderwerp aangemaakt op: 11-07-2023 05:09 PM)
642 Weergaven
hawkje
Apprentice
Opties
Waarom geen beta programma in Nederland/Europa? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties
Het kan om welke reden dan ook zijn. Een daarvan zou het beperkte gebruikersbestand kunnen zijn (NL is een klein land).

Ik denk dat het een goede zaak is dat wanneer de update door anderen is getest, we klaar zijn met de (en vaak foutloze) update. En het is slechts een kwestie van maanden.

Als je suggesties hebt, kun je deze naar Samsung sturen via de Members-app > Support > Feedback verzenden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties
Het kan om welke reden dan ook zijn. Een daarvan zou het beperkte gebruikersbestand kunnen zijn (NL is een klein land).

Ik denk dat het een goede zaak is dat wanneer de update door anderen is getest, we klaar zijn met de (en vaak foutloze) update. En het is slechts een kwestie van maanden.

Als je suggesties hebt, kun je deze naar Samsung sturen via de Members-app > Support > Feedback verzenden.
LijmPistool
Apprentice
Opties
Ik wil me graag aanmelden voor de One UI 6 beta program maar ik vind die optie nergens. Hoe kan ik die vinden? Ik heb gewoon de S23U.
Zoole
Helping Hand
Opties
Het Bèta programma is in Nederland niet beschikbaar.
Opties
Binnenkort start de beta van 6.0
Maar zullen wij in Nederland die optie ook krijgen ?
En waar kunnen wij dan de beta starten ?

Ik zie vaak dat landen zo als engeland Amerika china de eerste zijn die wel de beta in kunnen.
Maar zullen wij dit keer ook de kans krijgen ?

Is er iemand die informatie heeft omtrent hoe je mee kan doen aan de beta en of het überhaupt wel mogenlijk wordt voor ons in Nederland?

Want ik snap dat niet iedereen wil mee doen aan een beta aangezien je dan nog met kinder foutjes zit.
Maar er zijn er een hoop die wel al graag mee doen, vanwegen content of gewoon er aan mee willen doen omdat je graag mee helpt aan een betere update voor ons allemaal.

Is er iemand die meer weet, omtrent het beta gebeuren voor de UI 6.0
0 Likes
Neo001
Legend
Opties
Het lijkt niet waarschijnlijk dat bètatesten naar Nederland worden uitgerold. Als u feedback heeft over het verbeteren van het besturingssysteem of de Samsung-apps, kunt u deze naar Samsung Support sturen via de Samsung Members-app > Support > Feedback verzenden.
0 Likes
Opties
Ja ik heb geen feedback want ik zit niet in de beta test systeem.
Maar daarom is mijn vraag ook, zullen wij uit Nederland ook eens de kans krijgen om mee te doen aan het beta test systeem.

Zou het wel fijn vinden om ook eens eerder te mogen proeven van bepaalde nieuwe updates,

Maar feedback omtrent de nieuwe update heb ik natuurlijk nog niet.
S3basE
First Poster
Opties
Inderdaad een beetje lastig verhaal
0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Nederland zit niet in de pool van test landen van UI 6.0.

https://www.sammobile.com/news/galaxy-s23-ultra-android-14-one-ui-6-spotted/
peterthegreat71
Explorer
Opties
Pff. Nou dat is die nieuws brief ook echt compleet nutteloos en zonde van me tijd geweest. Zoek al die tijd naar die zogenaamde beta button die er dus niet is. Beetje jammer dat dit niet in de nieuwsbrief staat.

En dan... we zijn misschien een klein landje. Maar ben inmiddels 52. Heb nooit iets anders gehad als samsung sinds de Galaxy S2.

Als je hier samsung roept komt me hele huis naar beneden. 😂 en dan mogen we niet mee doen aan een beta project. Jammer.
0 Likes