op 24-05-2020 10:40 PM
Ik heb een samsung s10 en een samsung galaxy smartwatch rose, nu belt mijn zoon altijd via whatsapp. Ala hij belt krijg ik geen melding op mijn smartwatch, maar op mijn telefoon wel. Nu heb ik mijn geluid altijd uitstaan op mijn telefoon, dus ik mis zijn gesprekken altijd kmdat mijn smartwatch dan niet trilt. Erg frustrerend. Weet iemand hoe ik dit kan aanzetten. Dus whatsapp berichten krijg ik wel op mijn horloge maar bel en videogesprekken krijg ik geen enkele melding van.
18-10-2022 04:36 PM - bewerkt 18-10-2022 04:38 PM
op 19-10-2022 01:59 PM
Dankjewel voor het uittesten. Wellicht dat het opnieuw installeren van deze app dit kan verhelpen, maakt dit ook geen verschil dan is de volgende stap het indienen van een foutrapport.
Zo kunnen wij na gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.
Omdat er vlak voor het weekend ook een issue is geweest met de WhatsApp-app kan je dit ook bij hen aankaarten zodat ook zij een onderzoek kunnen instellen.
Groeten,
Martijn
op 11-11-2022 01:42 PM
Ik Heb exact hetzelfde probleem. Het lijkt alsof Whatsapp mijn Smartwatch ziet als audiodevice. Ook een spraakoproep via whatsapp op mijn A52 gaat direct naar mijn smartwatch. Ik wil dit ook heel graag veranderen!
op 14-11-2022 01:25 PM
op 14-12-2022 11:03 PM
op 15-12-2022 05:03 PM
Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.
Omdat je dit alleen ervaart bij WhatsApp is het ook verstandig om dit ook bij hen te melden, zodat ook zij dit verder kunnen onderzoeken 😇