Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verschil in stappen tussen Samsung Health en Strava

(Onderwerp aangemaakt op: 12-07-2022 10:27 AM)
316 Weergaven
Members_5rjc916
First Poster
Opties

Ik heb een net 8 km gelopen op de loopband, daarbij strava op het uurwerk gebruikt.

helaas komen de stappen er niet bij. dus daar waar ik toch min 10000 stappen zou moeten hebben, heb ik er 1200

2 Antwoorden
SnArF2576
Pathfinder
Opties
Hallo 5rjc916, dat jou uurwerk geen "goeden" waarde aangeeft kan meerdere oorzaken hebben, welke allemaal weet ik ook niet. Maar het kan zijn dat de sensors in jou apparaat wel jou beweging registreren maar geen verplaatsing, ( je loopt wel maar verplaatst niet, de verplaatsing wordt weer met behulp van een ander deel van jou uurwerk meten ,waarschijnlijk de gps sensor.) Waarschijnlijk zul je merken dat bij "gewoon" lopen (niet op de loopband) dat er beduidend meer stappen geregistreerd gaan worden. Misschien dat je al verschil zult merken als je het uurwerk op een/de sportstand zet.
Ik ben benieuwd of mijn verhaal iets voor je verduidelijkt. Ik hoop te vernemen of je er uit komt,laat je het even weten.
gr SnArF
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_5rjc916, goedemiddag. 

Wordt de training wel gesynchroniseerd met Samsung Health? En als je de activiteit in Samsung Health start worden de stappen dan wel geregistreerd?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes