op 13-10-2022 05:17 PM
Sinds de laatste update van (volgens mij) Samsung health, moet ik op mijn active 2 Verplicht mijn locatie delen bij een hardloop Workout. Zelfs als ik het locatie delen uitzet, twee keer niet akkoord ga met de melding of ik mijn locatie wil delen, start de workout alsnog met gps. Is dit op een een of andere manier uit te zetten? Is namelijk zeer vervelend voor workouts binnen (en daarnaast sowieso niet wenselijk dat locatie delen verplicht is)
op 13-10-2022 09:44 PM
op 14-10-2022 01:02 PM
Hi Patrick, dank voor je antwoord, maar dit lijkt mij verre van 'normaal'. Dit was namelijk eerst niet verplicht, daarnaast krijg je nu een melding om locatie delen te accepteren, maar als je deze niet accepteert, word je locatie Toch gedeeld en daarnaast kan ik nu dus geen fatsoenlijke hardloop workouts registreren
op 17-10-2022 11:36 AM
op 18-10-2022 05:51 PM
Beste Martijn,
Dan is het erg vreemd dat er toestemming gevraagd word en je ook geen toestemming kan geven en het dan alsnog gedaan wordt. Lijkt me privacy technisch niet in orde.
Hierdoor en doordat ik nu geen fatsoenlijke workouts meer kan tracken, het verzoek om dit bij de volgende update terug te draaien
op 18-10-2022 06:01 PM
Via onze Samsung Members-app kun je een suggestie indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Vraag stellen.
Dit komt dan terecht bij onze R&D afdeling en wellicht dat dit met een toekomstige update kan worden verholpen.
Groeten,
Martijn