Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

verbinding tussen Galaxi Fit en Wearable via bluetooth verbroken

(Onderwerp aangemaakt op: 24-10-2020 11:07 AM)
623 Weergaven
EDdy14
Apprentice
Opties

ik heb eind september een Galaxy Fit gekocht. Tot nu toe verliep de verbinding via Bluetooth perfect. Plots is de verbinding verbroken.

In de lijst op mijn Samsung smartphone onder bluetooth verbindingen staat het horloge nog  Galaxi Fit (98FC),

In wearable vind ik het terug als ik op verbinden klik, na een tijd zie ik dan een aantal andere types,

waaronder Galaxi Fit .e. OP deze klikken helpt ook niet

Dat werkt niet, dan klik ik op "zoek mijn horloge" en dan verschijnt Galaxi Fit ( 98FC) en daar op klikken helpt ook niet. Hoe kan ik nog de verbinding herstellen?

mvg Eddy

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
EDdy14
Apprentice
Opties

Beste, ik kon G fit niet verwijderen. Een reset van de netwerk instellingen hielp wel. Elle Bluetooth verbindingen waren wel verdwenen.  Maar ik kon G fit opnieuw installeren via wearabel. Probleem opgelost

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
EDdy14
Apprentice
Opties

Beste, het lukte pas toen ik de netwerkinstellingen resette. Dan pas verdween de polsband van wearabel en kon ik het opnieuw installeren.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
GianniZ95
Voyager
Opties
Wellicht werkt het als je je Galaxy Fit helemaal opnieuw verbindt door het apparaat te verwijderen op je toestel. Vervolgens koppel je de Galaxy Fit opnieuw alsof je het net hebt aangeschaft...

Wellicht dat je de wearable app opnieuw kunt instellen...
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @EDdy14,

Heb je wat aan de tip van @GianniZ95 gehad? 👍

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
EDdy14
Apprentice
Opties

Beste, ik kon G fit niet verwijderen. Een reset van de netwerk instellingen hielp wel. Elle Bluetooth verbindingen waren wel verdwenen.  Maar ik kon G fit opnieuw installeren via wearabel. Probleem opgelost

BruceH
Community Manager
Opties

Top! Fijn dat het is gelukt 👍

rsz-846676
Oplossing
EDdy14
Apprentice
Opties

Beste, het lukte pas toen ik de netwerkinstellingen resette. Dan pas verdween de polsband van wearabel en kon ik het opnieuw installeren.

GianniZ95
Voyager
Opties
Fijn dat het is gelukt!