Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung active 2 - hartslag in rust "--"

(Onderwerp aangemaakt op: 24-10-2020 01:03 PM)
1151 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

sclaes001
First Poster
Opties

Beste, 

Ik heb vorige week de Samsung Galaxy Active 2 aangekocht.

Op sommige dagen krijg ik echter de "foutmelding" bij hartslag in rust "--". 

De instellingen op mijn galaxy watch active 2 staan op "continue meting". Moet ik hiervoor iets aanpassen? Hoe kan ik ervoor zorgen dat de hartslag in rust elke dag zichtbaar is?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Stephanie

0 Likes
10 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Mogelijk dat het horloge te los om je pols zit waardoor hij het niet goed kan meten?

0 Likes
sclaes001
First Poster
Opties

Bedankt voor je antwoord.

De horloge zit heel strak rond mijn pols, dus kan me niet voorstellen dat dit het probleem is. 

Ik heb in tussentijd ook een reset uitgevoerd, maar dit helpt jammer genoeg ook niet. 

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Zou je een screenshot toe kunnen voegen van de foutmelding? 

0 Likes
sclaes001
First Poster
Opties

Hartslag in rust werd vorige week nog correct weergegevenHartslag in rust werd vorige week nog correct weergegevende wearable met foutmelding '--'de wearable met foutmelding '--'Geen hartslag in rust in de samsung health app voor de dagen dat er "--" op de wearable stondGeen hartslag in rust in de samsung health app voor de dagen dat er "--" op de wearable stond

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

De dagen dat de watch geen rust hartslag aan gaf zijn nu ook niet in de app te zien?

Is het horloge en de shealth app up to date? (de Hartslag widget ziet er bij mij namelijk anders uit)

Het duurt ook even (rusten) voordat hij die dag je rust hartslag kan meten.

0 Likes
sclaes001
First Poster
Opties

De dagen dat de watch geen rust hartslag aan gaf zijn identiek als die van woensdag 21 oktober.

Ik merkte zonet dat mijn horloge niet up-to-date is (Tizen 5.5 and One UI 2.0 update moet nog geïnstalleerd worden). 

Hoe kan ik dit doen met een iPhone? In de app "Galaxy Watch Active 2" staat geen nieuwe software update klaar. 

Bedankt!

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik denk dat de update al veel op zal lossen. 

Open de galaxy wearable app.

Dan staat onder aan update horloge software. Klik hier op.

Kies voor downloaden en installeren.  Probeer dit een paar keer. Meestal vind hij na een paar keer de update wel. 

0 Likes
sclaes001
First Poster
Opties

Er staat in de wearable app geen update klaar. Heeft dit te maken met iOS dat niet compatibel is?

IMG-3643.PNG

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Wat zegt de app als je op over het horloge klikt?  (heb zelf geen iphone dus kan niet helemaal mee kijken)

Mogelijk dat het via je horloge zelf kan in combinatie met een iphone. 

Ga naar de instellingen op je horloge. dan naar algemeen en dan zal er in de lijst "update horloge software" Moeten staan. 

Ook kun je beide toestellen opnieuw opstarten in de hoop dat de app dan automatisch opnieuw zal zoeken naar een update.  

0 Likes