Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Trainingen Samsung Health dubbel gemeten

(Onderwerp aangemaakt op: 29-12-2023 10:11 PM)
266 Weergaven
swatchrbnmrtn
First Poster
Opties
Wanneer ik wandel of hardloop wordt deze training twee keer automatisch gedetecteerd. Is dit te voorkomen? 

Nu zie ik na bijv. mijn wandeltocht twee trainingen in Samsung Health staan, een met een horloge icoontje erbij en een zonder zo'n icoon (ik vermoed dat die dan gemeten is door mijn telefoon?). Beide trainingen worden meegerekend in het totaal aantal trainingsuren, wat een vertekend beeld geeft.

Bij de Samsung Health app instellingen op mijn telefoon zie ik de optie "Trainingen automat. detecteren" maar dit kan ik niet uitzetten en bovendien staat erbij dat dit metingen op polsband/horloge betreft. De app op mijn horloge biedt wel de mogelijkheid om activeren uit te zetten, maar ik vermoed dat er dan helemaal geen trainingen meer automatisch gedetecteerd worden en dat is ook niet de bedoeling.

Heeft iemand hier een oplossing voor?
0 Likes
3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Goedemorgen @swatchrbnmrtn ,

Bedankt voor jouw bericht. Welk model Watch en toestel bezit je en zijn ze allebei helemaal geüpdatet ?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
swatchrbnmrtn
First Poster
Opties
Dag Ajay,
Ik heb een Galaxy Watch 4 en een Galaxy S23. Voorheen had ik een S10 en hiermee deed het probleem zich ook voor. Beide apparaten zijn helemaal geupdate.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de informatie swatchrbnmrtn,

Kan je op het toestel wel uitzetten wanneer je de verbinding tussen de Watch en 4 en S23 verbreekt? Zo ja, meet het dan nog steeds dubbel? Anders kan je op het horloge 'Trainingen automat. detecteren' uitzetten en dan kijken of het nog dubbel wordt gemeten.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes