Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung galaxy connect niet meer met Smart watch 2

(Onderwerp aangemaakt op: 29-12-2023 11:55 AM)
194 Weergaven
helteer
Explorer
Opties
Ik heb een galaxy watch active 2. Het horloge ging uit zichzelf aan op apps, ook mijn telefoon werd erdoor geactiveerd. Alsof alles "op hol" sloeg Als 1e heb ik de software ge-upate. Helaas hielp dat niet. Ik heb vervolgens een resett en de wearable app uitgevoerd en daarna een harde resett. De resetts blijven steeds helaas hangen op het accepteren van bepaalde voorwaarden. Drukken op de "doorgaan"-knop doet helaas niets. Wat kan ik nu nog doen, want mijn horloge is nu niet te gebruiken. Ik heb de wearable app ook opnieuw geïnstalleerd op mijn telefoon, helaas zonder resultaat. Groeten Helga
0 Likes
5 Antwoorden
hh1947
Navigator
Opties
Hetzelfde probleem bij mij, een grote chaos bij gebruik samsung active 2 : geen of slechte synchronisatie met S22, geen of onvolledige vastlegging van slaapregistratie enz. Op eerdere meldingen geen reactie van Samsung
0 Likes
helteer
Explorer
Opties
Bij mij deed het horloge het voorheen goed. Balen dat dit bij jou niet zo is.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Goedemorgen @helteer ,

Bedankt voor jouw bericht. Het lijkt erop dat je alles hebt gedaan om het proberen op te lossen. Was jouw batterij percentage op 75 procent of hoger toen je het ging hard resetten? Maakt dit geen verschil dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Je kan hierbij kiezen uit het langs brengen van jouw Watch bij één van de service punten of het aanmelden van je telefoon voor de ophaalservice. Kijk hier voor meer informatie:

• Samsung Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Samsung Ophaal Service: https://bit.ly/3eckAdW

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
helteer
Explorer
Opties
Mijn batterij was in allerlei stadia tijdens het resetten, met de harde reset was het zo goed als vol.
Ik heb geen garantie meer op mijn horloge en ik weet daarom niet of het loont om deze te laten maken.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie helteer,

Wanneer jij mij een privé bericht stuurt kan ik je voorzien van toegang tot onze kortingsportaal. Wellicht zie je iets leuks tussen staan.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes