Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Synchroniseren watch 6 met a52

(Onderwerp aangemaakt op: 24-08-2023 07:29 PM)
396 Weergaven
Salista
Navigator
Opties
Afgelopen dinsdag heb ik mijn watch 6 40 mm in gebruik genomen. Gisteren liep alles netjes gelijk, maar vandaag niet. 

De stappen verschillen op mijn watch en mijn foon en de fietsritten heb ik wel op mijn horloge maar zijn niet op mijn telefoon verschenen. 

In de wear app zie ik dat ze wel met elkaar verbonden zijn. 

Waar kan dit aan liggen? Heb gisteravond wel een update gedaan, maar dat leek een beveiligingsupdate.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Salista
Navigator
Opties
Hoi Martijn, allebei waren up to date. Health synchroniseerde niks, maar verder kwam alles wel door.

Heb de watch net gereset en nu lijkt het weer te werken. Hopelijk blijft dat zo 😉

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Open de Samsung Health-app op uw telefoon en veeg naar beneden om te vernieuwen/synchroniseren. Komen de stappen en oefeningen hierna overeen met het horloge?

Salista
Navigator
Opties
Hoi Neo, dat had ik al gedaan maar helaas werkt dat niet
0 Likes
Salista
Navigator
Opties
Nog een poging. Van de week heb ik mijn watch 6 40mm in gebruik genomen. De eerste dag ging het synchroniseren goed met health, maar na de (volgens mij beveiligingsupdate) synchroniseert hij niet meer.

Zijn er meer met dit probleem en hoe kan ik het oplossen? 

Ik ben verbonden via mijn member account en de toestemming staat aan.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Salista, goedemorgen. 

Zijn zowel jouw Watch als telefoon helemaal up-2-date? Worden de andere gegevens wel goed gesynchroniseerd met de Samsung Health-app? En heb je de Watch ook al eens gereset? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Salista
Navigator
Opties
Hoi Martijn, allebei waren up to date. Health synchroniseerde niks, maar verder kwam alles wel door.

Heb de watch net gereset en nu lijkt het weer te werken. Hopelijk blijft dat zo 😉