Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Synchronisatie Samsung Health naar Strava

(Onderwerp aangemaakt op: 30-04-2020 05:19 PM)
2510 Weergaven
Gillesdewilde
First Poster
Opties

Hi iedereen,

Ik heb sinds kort de Watch Active 2 aangekocht voor te lopen. Ik gebruik de Samsung Health app voor alles te tracken en het synct daarna naar mijn Strava account. Fietsen en wandelen lukt perfect, maar de synchorinisatie loopt fout wanneer ik een training hardlopen start. 

Bij het synchroniseren naar Strava maakt Strava een onderscheid tussen beweegtijd en verstreken tijd. Mijn verstreken tijd is de effectieve tijd dat ik de training heb gedaan en zou dus mijn beweegtijd moeten zijn. Mijn beweegtijd is vaak beduidend lager waardoor het lijk dat ik sneller loop, wat niet zo is. 

Heeft iemand van jullie hier ervaringen mee hoe ik dat kan oplossen? 

Thanks!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Pintar
Journeyman
Opties
Beste @MartijnK, misschien toch even leuk om te weten dat sinds de laatste update van de Watch, het goed gaat. Bijna perfect! 🤪

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 Antwoorden
Gillesdewilde
First Poster
Opties

Iemand? 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Gillesdewilde,

Heb je al gekeken of zowel de Wearable app als het horloge en de bijbehorende plugin up-to-date zijn? Je zou dit ook bij Strava kunnen aankaarten, lijkt mij overigens meer een softwareprobleem. Wellicht dat een reset uitkomst biedt.

rsz-846676
Vandongenb
Apprentice
Opties
Ik heb hetzelfde probleem, het werkt me steeds meer en meer op de zenuwen. Vanuit Strava krijg ik geen antwoord.
Iemand van Samsung die dit kan controleren aub?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@Vandongenb, Om je op weg te helpen heb ik wat meer informatie nodig. Wat heb je zoal al geprobeerd, welk toestel en horloge heb je?

rsz-846676
0 Likes
Gillesdewilde
First Poster
Opties

Ik heb een Android, OnePlus 5T en het de Samsung Galaxy Watch Active 2. Ik heb ondertussen op het Engelse forum al gevonden dat er nog ander mensen zijn met dit probleem en het vrij makkelijk "op te lossen is" door je Strava routes te bewerken naar 'Race' in plaats van 'Training' . Dit lijkt momenteel de enige oplossing te zijn.

Het is inderdaad een softwareprobleem, langs Samsung zijn kant zoals in dit topic werd onderzocht: https://eu.community.samsung.com/t5/Wearables/Samsung-Health-to-Strava-isn-t-correct/td-p/1643853

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, thanks voor het delen van een work-around, super!

Je kunt via de Wearable app een foutrapport sturen, dan kunnen de ontwikkelaars hier verder induiken. Je kunt tevens jouw work-around erbij noteren, wellicht dat ze er wat aan hebben om een oplossing te vinden.

rsz-846676
0 Likes
MGroningen
First Poster
Opties
Hallo , ik heb hetzelfde probleem. jammer dat het nog steeds niet is verholpen.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heb je dit al bij Strava aangekaart? @MGroningen

rsz-846676
0 Likes
MGroningen
First Poster
Opties
dat lukt helaas niet. Wanneer ik een formulier moet gaan invullen moet ik informatie aanleveren die ik niet heb
0 Likes