Chiudi

What are you looking for?

annulla
Visualizzazione dei risultati per 
Cerca invece 
Intendevi dire: 

Stappenteller op Samsung Healt registreert niet gelopen stappen

(Argomento creato il giorno: 27-06-2023 01:31 PM)
3683 Visualizzazioni
Marink
First Poster
Opzioni
Hi,

Ik heb sinds een aantal dagen het probleem dat Samsung Health stappen telt die helemaal niet zijn gelopen. Bijvoorbeeld om half 5 in de ochtend 400 stappen, terwijl ik nog lag te slapen. Ik gebruik de
Samsung Galaxy Watch 2 en de S21 Ultra. Ik heb niet het idee dat stappen dubbel geteld worden omdat het geen verdubbeling is, kan in Samsung Health ook niet de optie vinden om de stappen teller via telefoon uit te zetten. Staat ook in Samsung Health dat stappen niet dubbel geteld worden. 

Iemand bekend met dit probleem?
0 Likes
14 Risposte
Marink
First Poster
Opzioni
Voorbeeld van het probleem. Lag op dat tijdstip nog heerlijk te slapen Screenshot_20230427_214450_Samsung Health.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opzioni

Hi @Marink, goedemiddag. 

Is jouw Watch verder up-2-date? Maak je ook gebruik van de Slaapstand op je Watch? Heb je de Watch al eens opnieuw opgestart?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Angelicaxx
First Poster
Opzioni
Hallo,

Sinda 2 dagen zie ik geen geregistreerde stappen meer op mijn samsung galaxy s23 ultra. Deze staan nuet gepauzeerd maar worden ook niet geregistreerd. Hoe kan dit?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opzioni

Hi @Angelicaxx, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Maak je gebruik van een Watch voor het registreren van je stappen of doe je dit met je telefoon? Is jouw telefoon verder helemaal up-2-date? 

Heb je ook het cache geheugen van de Samsung Health-app al eens geleegd? Ga hiervoor naar: Instellingen > Apps > Samsung Health > Opslag > Cache legen.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Gerrit1962
First Poster
Opzioni
Ik heb hetzelfde probleem. Doe ik vanochtend mijn Samsung 6 om, heb ik al 654 stappen gelopen. Gisteravond om 22.30u afgedaan. Geen sprake van slaapstand. Automatisch detecteren van fietsen werkt ook niet goed. En ja, al 4 keer gereset.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opzioni

Hi @Gerrit1962, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Met welke telefoon heb je jouw Watch verbonden? En zijn zowel je Watch als telefoon verder up-2-date? Heb je de optie voor Standen en Routines wel gestart op je Watch? Worden je fietstochten en activiteiten wel geregistreerd? Wat gaat hier niet helemaal goed? En gaat het om een gewone fiets of fiets je met een elektrische fiets?

Groeten,

Martijn

0 Likes
JeffreyvdD
First Poster
Opzioni
Goedendag,

Ik ervaar ook hetzelfde probleem. Voordat ik ging slapen gisteren avond had ik zon 68000 stappen en vanmorgen ineens 61000. Verschil van 7000. Klopt dus niet. Hoe kan dat?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opzioni

Hallo @JeffreyvdD,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw Watch en toestel ook helemaal up-to-date?

Met groet,

AJay

Community Manager
0 Likes
JeffreyvdD
First Poster
Opzioni
Het Ajay,

Ik heb een nieuwe telefoon A54 en ik heb een Watch 5. Beide up to date.
0 Likes