Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Stappenteller galaxy watch 3 telt teveel

(Onderwerp aangemaakt op: 26-10-2021 10:34 AM)
1071 Weergaven
Timon37
Explorer
Opties
Goedemorgen,

Sinds 2 dagen telt mijn galaxy watch 3 veel te veel stappen
 Dit gebeurt in de ochtend of nacht. Ik sta op om 7 uur en om half 9 staat de teller al op 12000. Ik heb de watch al een reset gegeven echter heeft dit niet geholpen. Kent iemand dit probleem? 
0 Likes
8 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Timon37, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder.

Je geeft aan dat je de Watch al hebt gereset, heb je hierbij ook een back-up terug gezet? En is de Watch verder up-2-date? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Timon37
Explorer
Opties
Hallo Martijn, ja ik heb een back-up van Samsung health inderdaad terug gezet en toen is het 1 dag goed gegaan en daarna kwam hetzelfde probleem terug
De software is verder up to date.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Timon37

Heb je pas geleden nog een nieuwe app geïnstalleerd?

Maak een back-up van je Watch en rest deze maar zet de back-up niet direct terug maar stel deze in als nieuw.

Worden er nu nog steeds willekeurige stappen geteld?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Timon37
Explorer
Opties
Nee geen app geïnstalleerd, voor zover ik weet. Ik zal de watch nogmaals resetten en kijken of het goed gaat zonder back-up. Kan het aan een bepaalde app liggen denk je of Samsung health bijvoorbeeld? Dank voor zo ver en ik laat je weten hoe het gaat
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het is voor mij lastig om hierover een conclusie te trekken. Zelf heb ik de Watch Active 1 gehad en ben sinds kort in bezit van de Watch4 en heb dit eerlijk gezegd ook nog niet eerder voorbij zien komen.

Apps kunnen wel onderling voor een conflict zorgen vandaar ook de vraag om de Watch in te stellen zonder een back-up terug te zetten, ervaar je dit ook na de reset dan zal een reparatie de volgende stap worden.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Timon37
Explorer
Opties
Goedemorgen Martijn, ik heb de watch gereset, geen back up terug gezet, maar het probleem blijft zich voordoen. De koppeling met Samsung health maakt hij natuurlijk wel weer. Zou het probleem daar kunnen liggen. Zie screenshot van de, stappen van 3 minuten geleden. En dan met name het feit dat hij al stappen heeft ingevuld voor de middag, of zie ik dat verkeerd? Screenshot_20211029-075818_Samsung Health_3780.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @Timon37.

Hmm, dat is inderdaad wel gek. Worden er ook stappen geregistreerd als je de Watch een nachtje niet draagt? Wanneer je onrustig slaapt of veel beweegt in de slaap kunnen bepaalde bewegingen ook worden geregistreerd als stap.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Timon37
Explorer
Opties
Dat zal ik vanavond dan eens proberen. Maar in de nacht heeft hij niks geregistreerd, zie screenshot. Het probleem lijkt me dan ergens anders te liggen.