Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Spraakinvoer Nederlands Galaxy Watch 4

(Onderwerp aangemaakt op: 25-10-2021 10:31 PM)
22317 Weergaven
Lindamit
Explorer
Opties

Whatsapp'jes kan ik op mijn horloge beantwoorden met een spraakbericht. Deze maakt er tekst van. Dit staat op Engels, kan ik dit aanpassen naar Nederlands?

Spring naar oplossing
46 Antwoorden
Goortje84
Explorer
Opties
Goedemiddag. Na de update kan ik geen spatie vinden als ik een bericht type. Heb al het toetsenbord gereset maar dat werkt niet .
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Goortje84, goedemiddag. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Hoe ziet het toetsenbord eruit op jouw Watch? Dit zijn 2 afbeeldingen van mijn Watch.

Bij de Qwerty indeling zie je duidelijk de spatiebalk onderin staan, bij de andere indeling krijg je een spatie te zien als je op nl tikt.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
piekje
First Poster
Opties
Hoi
Ik heb een vraagje
Als ik een Whatsapp bericht krijg wil ik gewoon een bericht sturen en niet iets inspreken
Kan iemand mij misschien helpen?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @piekje, goedemorgen. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is het je nog gelukt om te reageren op een WhatsApp berichtje via je Watch? Met welke telefoon heb je deze gekoppeld?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Rvb75
Pioneer
Opties

Hoi, ik heb op min Watch 6 Classic GBoard als standaard toetsenbord gemarkeerd en ook de engine op die van Google gezet. Echter wanneer ik op mijn watch het gboard getoond krijg, staat er een streep door de microfoon. Inspreken van tekst die door Gboard wordt omgezet naar getypte tekst is dus niet mogelijk. Is hier een oplossing voor? Groet, Richard

0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Rvb75,

Je kan hiervoor de instellingen checken. Als hier alles correct staat, is het op dit moment geen mogelijkheid om van die functie gebruik te maken.

Wellicht kan het met een volgende update van beide partijen wel mogelijk worden gemaakt.

Groetjes,

Daphne

0 Likes
ErikvdVen
First Poster
Opties
Bij de instellingen op je horloge:
Apps
Machtigingen beheer
Scroll naar microfoon, bevestig

In die lijst staat ergens gBoard, zorg dat deze ook rechten heeft op de microfoon.

Als dit gereed staat, horloge opnieuw opstarten.

Toen werkte het bij mij.