Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Snurken wordt niet meer opgenomen

(Onderwerp aangemaakt op: 28-01-2024 09:35 AM)
718 Weergaven
JvdW2024
First Poster
Opties
Ik heb eergisteren een update laten uitvoeren op mijn Galaxy Watch 4 en ineens worden er geen snurkgeluiden meer opgenomen. De rest van de slaapdetectie wordt wel goed uitgevoerd. Onder 'Geavanceerde meting' staat bij 'Detectie van snurken' het schuifje naar rechts. Ik draag mijn horloge, mijn telefoon ligt op mijn nachtkastje aan de oplader met de microfoon naar mij toe. Op zowel telefoon als het horloge is de slaapstand ingeschakeld. Telefoon is een Samsung Galaxy A32. Ik heb alle instellingen al eens uit- en weer aangezet. Ik snurk over het algemeen gedurende een groot deel van de nacht zachtjes, dus het zal niet zo zijn dat ik toevallig twee nachten helemaal niet gesnurkt heb. Tot eergisteren werkte het wel gewoon, wat kan er aan de hand zijn? 
0 Likes
10 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @JvdW2024,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel ook helemaal up-to-date? 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
RenévanVeen
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Galaxy Watch 4 en dan gecombineerd met Samsung S23. Sinds een week registreert Health geen snurken meer. Alle andere functies doen het wel goed. Daarvoor had ik imaanden lang iedere dag snurk opnames. Heb alle instellingen nagekeken maar kan ook niets vinden.
0 Likes
JvdW2024
First Poster
Opties
Horloge en telefoon zijn helemaal up to date en ik heb juist het idee dat het daaraan ligt. Er is afgelopen week een update uitgevoerd en sindsdien is het mis. Overigens is er gisternacht en afgelopen nacht gedurende de eerste 30-60 minuten wel gesnurk opgenomen en de rest van de nacht niet meer. Maar het is echt niet zo dat ik de rest van de nacht niet meer gesnurkt heb.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens JvdW2024,

Had je ook geprobeerd jouw Watch te resetten? Zie onderstaande link voor de instructies.

https://bit.ly/3PfgRzb

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
JvdW2024
First Poster
Opties
Ja, heb ik ook helemaal gedaan! Ook de apps van Samsung op mijn telefoon verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dan raad ik een om via onze Samsung Members-app een foutrapport in te dienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
JvdW2024
First Poster
Opties
Welke optie moet ik kiezen nadat ik voor Foutrapporten heb gekozen?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo jvdW2024,

Ik zou kiezen voor Applicaties. Laat weten of het is gelukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
JvdW2024
First Poster
Opties
Het is gelukt, het foutrapport is verzonden.
0 Likes