Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Slaapstand / niet storen, batterij wel snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 03-03-2023 10:34 AM)
734 Weergaven
JokeW
Explorer
Opties
Goedendag allemaal, 
Ik heb een samsung watch 4 classic die al een keer retour is geweest omdat de batterij snel leeg is, binnen een dag ( vol met slapen 23.00 , rond 21.00 minder dan 15 %) 
Er is een update gedaan en software opgezet. Maar het werd niet beter. Pas zelf ook alles gedaan, opnieuw geïnstalleerd enz. 

Nu had ik met de watch 2 dat hij in de nacht van 100 op ongeveer 92 % staat. 
Deze gaat van 100 naar 70 % s' nachts.

Ik zet hem op slaapstand een niet storen gaat automatisch ook aan. 
Het lijkt dus wel of hij in de nacht ook van alles doet.. 
Heb hartslag en stress op continu staan, zuurstof tijdens slaap aan. 
De laatste heb ik ook al een keer uitgezet maar dat scheelde ook bijna niks...

Iemand nog tips ? Ben bijna in staat om de 5 te kopen 😄
Ps 
Hier een schermafdruk van mijn batterij, het lijkt wel of ik procenten mis.. van de 100 is er niet veel verbruikt, maar hij is nu 58 % 
image

Bedankt alvast!! 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @JokeW, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dat is inderdaad wel iets te veel van het goede. Heb je na het resetten ook een back-up teruggezet? 

Zelf heb ik mijn Watch vorig weekend weer eens helemaal teruggezet en sindsdien haal ik weer ruim 1.5 dag. 

Maakt dit geen verschil dan kan je via onze website ook een afspraak maken voor een bezoek aan een service punt. Mijn collega kan dan ter plekke met je meekijken 😇
• Samsung Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Enige wat ik hier kan zeggen is ik heb de Watch, Watch 3, Watch 4 gehad en nu de Watch 5 Pro en man wat is dat toch een super horloge! Batterij gaat makkelijk 2-3 dagen mee! Dus ik zou zeggen verkoop je andere en haal de 5 hahaha! Je gaat er heel blij mee zijn!

Stars-Moderator-signature-800x200-2
JokeW
Explorer
Opties
Telefoon ligt s'nachts beneden, zit nu te twijfelen of ik mijn wifi normaal uit heb staan. Zou dat al schelen als ik wel de wifi aanzet ipv uit ? En slaap is rond de 7 uur 😃. Hij staat nu nog op 55 %, en zoveel heb ik niet gedaan.
Is bij jou ook dat je percentage niet op 100 uitkomt als je naar je verbruik kijkt ? Volgens verbruik zit ik op 5 % en hij is 42 % kwijt.
0 Likes
JokeW
Explorer
Opties
Vannacht op vliegstand gezet, alsnog 17 % weg. Volgens de batterij nog geen 2 % .
Misschien dat ik hem toch nog een rondje terugstuur.... of de 5 aanschaf 🫣
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @JokeW, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dat is inderdaad wel iets te veel van het goede. Heb je na het resetten ook een back-up teruggezet? 

Zelf heb ik mijn Watch vorig weekend weer eens helemaal teruggezet en sindsdien haal ik weer ruim 1.5 dag. 

Maakt dit geen verschil dan kan je via onze website ook een afspraak maken voor een bezoek aan een service punt. Mijn collega kan dan ter plekke met je meekijken 😇
• Samsung Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes