Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Slaapritme wordt niet geregistreerd op Watch5

(Onderwerp aangemaakt op: 24-08-2022 10:28 AM)
579 Weergaven
Michel105
Apprentice
Opties

Eerste 2 nachten werkte het slaapritme meting van mijn Watch 5 pro niet. na het toestel te resetten werkte het voor 4 nachten goed, dan niet meer. heb terug een reset gedaan, maar deze keer zonder succes. software update hielp ook niet. Contact met Samsung opgenomen via whatsapp waar ik eerst geholpen werd door Sam de virtuele assistent maar wacht nu 2 en een half uur op een medewerker.

Michel105_0-1661329863390.png

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Zouden jullie allemaal via de Samsung Members app bij Ondersteuning > Foutrapporten een foutrapport kunnen verzenden? Dan worden de ontwikkelaars op de hoogte gebracht van dit probleem. Vooral als meerdere mensen het melden dan kunnen ze er wellicht wat mee.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

18 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Draag je het horloge strak genoeg?k (niet te strak)
En probeer het horloge eens in nachtstand te zetten voor je gaat slapen. Mogelijk klik je snacht perongeluk dingen aan waardoor het horloge denkt dat je weer wakker bent.
Michel105
Apprentice
Opties

Draag horloge strak genoeg zonder dat he spant, kan het ongeveer 1 cm van mijn pols trekken. horloge gaat automatisch in nachtstand. die 4 nachten werkte het wel perfect.

0 Likes
Fonnie1970
Explorer
Opties

Hoi, Michel 105, heb je de oplossing al gevonden? ik heb sinds kort ook de Watch 5 en krijg mijn slaap gegevens  ook niet te zien, heeft hij maar 1x gedaan en verder niet.

Ook ik draag de horloge strak genoeg.

Michel105
Apprentice
Opties

de eerste heeft een reset gehoplpen. horloge nu iets strakker gedaan maar ik betwijfel of da zal helpen. ik zal dat morgen weten. en zal dat dan hier posten.

0 Likes
Fonnie1970
Explorer
Opties
Ik heb ook de reset uitgevoerd maar werkt niet, de band strakker om pols werkt ook niet. Ik denk software fout.
Michel105
Apprentice
Opties

Ik vrees ook dat het een foutje is in de software. Hopelijk komen ze vlug met een update om dat te verhelpen. Ik ben blij dat je gereageerd hebt zodat ze bij Samsung ook zien dat het een probleem is.

Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Zouden jullie allemaal via de Samsung Members app bij Ondersteuning > Foutrapporten een foutrapport kunnen verzenden? Dan worden de ontwikkelaars op de hoogte gebracht van dit probleem. Vooral als meerdere mensen het melden dan kunnen ze er wellicht wat mee.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Fonnie1970
Explorer
Opties
Heb ik zojuist gedaan en hoop snel op een reactie!
0 Likes
Fonnie1970
Explorer
Opties
Ja dat hoop ik ook Michel!!
0 Likes