Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Slaapregistratie wanneer ik op de bank lig TV te kijken

(Onderwerp aangemaakt op: 29-01-2023 01:01 AM)
239 Weergaven
Michaelh04
Student
Opties
Hoi allemaal. ik heb een Samsung galaxy smartwatch 4 en een Samsung galaxy a53. ze werken beide prima, alleen registreert mijn horloge steeds dat ik slaap als ik gewoon op de bank tv lig te kijken. 
de registraties van snachts houd hij vrij accuraat bij. 
Ik ben graag op de hoogte van mijn slaap, dat is ook 1 vd redenen dat ik deze watch heb gekocht. 
Weet er iemand een oplossing? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Goedemorgen, Probeer de bedtijd mode in te schakelen en schakel ook de synchronisatie van de bedtijd mode in tussen het horloge en de telefoon. Als de bedtijd mode al is ingeschakeld, probeer dan de starttijd van de slaap aan te passen. Controleer of deze tips helpen.

Als uw horloge geen beweging detecteert (inclusief andere primaire en secundaire informatiebronnen, afhankelijk van hoe het algoritme voor het volgen van de slaap is ontworpen) en als uw telefoon niet actief is, kan uw horloge het over het algemeen doen alsof u slaapt (als het bedtijd is).

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Goedemorgen, Probeer de bedtijd mode in te schakelen en schakel ook de synchronisatie van de bedtijd mode in tussen het horloge en de telefoon. Als de bedtijd mode al is ingeschakeld, probeer dan de starttijd van de slaap aan te passen. Controleer of deze tips helpen.

Als uw horloge geen beweging detecteert (inclusief andere primaire en secundaire informatiebronnen, afhankelijk van hoe het algoritme voor het volgen van de slaap is ontworpen) en als uw telefoon niet actief is, kan uw horloge het over het algemeen doen alsof u slaapt (als het bedtijd is).