op 18-03-2021 10:22 AM
Sinds anderhalve week heb ik een Samsung Galaxy watch active 2 en alles werkte perfect. Alleen nu heb ik al een paar dagen dat mijn horloge mijn slaap wel registreert, maar niet synchroniseert met Samsung Health. Alle andere dingen, zoals hartslag, stress, wandel en fietsroutes synchroniseert hij wel. Op mijn horloge zie ik bijvoorbeeld wel hoelang ik heb geslagen, maar ik zie de details niet. Op mijn telefoon (Huawei P30 Lite) moet ik telkens mijn slaap handmatig instellen. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
Mvg,
Nomis836
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 20-03-2021 12:22 PM
Hoi @Nomis836,
In dat geval kun je rechtstreeks een ticket aanmaken bij content en service: https://help.content.samsung.com/csweb/ticket/createQuestionTicket.do.
Kies voor 1:1 vraag, Samsung Health als service en type aanvraag Fout.
op 18-03-2021 11:34 AM
Hoi @Nomis836,
Zo te zien pakt hij de slaapgegevens die je handmatig invoert op de telefoon, aangezien er geen gegevens over de slaapstadia bij staat. Het synchroniseren zou dan juist wel werken, maar er wordt niets gemeten.
Heb je het horloge al eens opnieuw opgestart? Zet ook voor je gaat slapen de stand goedenacht aan zodat het horloge zeker weet dat je gaat slapen. Zet tot slot ook de hartslagmeting op continu, zodat je een betere meting krijgt.
Zo zou het horloge weer gemotiveerd moeten zijn om je slaap te meten.
18-03-2021 12:21 PM - bewerkt 18-03-2021 12:23 PM
Hoi @KevinW,
ik heb het horloge al 2x opnieuw opgestart, de hartslag stond al op continu en ik zet altijd de stand goedenacht aan, zodat ik niet gestoord word door meldingen.
Ook voer ik geen slaapgegevens handmatig in, maar zegt hij: "Sliep u?" en geeft een suggestie.
op 18-03-2021 12:40 PM
op 18-03-2021 02:08 PM
De hartslagmeting werkt gewoon goed. Ik kijk het vannacht nog even aan en als hij dan nog niet werkt, zet ik heb terug naar fabrieksinstellingen. Als ik hem omruil, zou ik dan nog steeds aanspraak maken op de cashback actie van Samsung?
op 19-03-2021 08:51 AM
Mijn Acive2 geeft zelfde beeld. Wel indicatie slaaptijd maar geen gegevens of records. Dit probleem ontstond na updaten software. 3x gereset geen verbetering. Voor update gafActive2 aantal records aan en kon op de Active2 zelf de soorten slaap cq wakker zien. Dat is voor mij voldoende. Hoe krijg ik dit weer op de Active2?
op 19-03-2021 09:00 AM
op 19-03-2021 10:20 AM
Bedankt kevin. Had eerder contact gehad met jullie klantenservice. Die adviseerde om te ruilen voor nieuwe omdat t nog geen week oud was. Gedaan. Met de nieuwe zelfde probleem.
op 19-03-2021 10:45 AM
Het kan goed zijn dat ook mijn probleem is ontstaan na de update. Ik had zelf de link nog niet gelegd. Ik ga vanmiddag een foutrapport maken. Bedankt voor de tip!
op 20-03-2021 12:10 PM
Ik wilde gisteren een foutrapport maken, maar de optie 'neem contact op' staat niet bij mij in de app. Waar kan ik alsnog een foutrapport maken?