Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Watches & OnePlus gsm's

(Onderwerp aangemaakt op: 19-09-2018 10:04 PM)
7724 Weergaven
Erlend_De_Bruyn
First Poster
Opties

Weet er iemand of de gsm's van OnePlus compatibel zijn met de smartwatches van Samsung? Als ik de compatibellijst van Samsung af ga staat OnePlus er helaas niet tussen. Is dit omdat ze écht niet compatibel zijn of niet getest zijn... Als iemand een smartwatch van Samsung heeft en een OnePlus toestel heeft, zou die dan kunnen verifiëren of ze compatibel zijn met elkaar of niet?

Alvast bedankt

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
6 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ja hoor, zit gewoon android op en kan je dus gewoon de app vanuit de playstore downloaden..
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.samsung.android.app.watchmanager&hl=nl
Stars-Moderator-signature-800x200-2
Lars-maasdijk
First Poster
Opties

Ik heb de Samsung Galaxy watch helaas krijg ik geen meldingen op mijn watch. Op geen een enkele manier.. het enige wat wel gebeurd als dat als mijn telefoon af gaat..

0 Likes
Lars-maasdijk
First Poster
Opties
Edit: heb oneplus 3
0 Likes
Peet55
Journeyman
Opties

Ik betwijfel of de OnePlus telefoons correct werken met de Samsung Smartwatch 6. Zelf heb ik de OnePlus Nord 2 5G. Steeds verbroken verbinding. Moet Resetten om weer contact te maken.. paar uurtjes later is de telefoon weer ontkoppeld. Mijn vrouw heeft een Xiaomi en dat werkt prima. Heb je een OnePlus telefoon blijf dan ver weg van de Samsung Galaxy Watch 6.

0 Likes
Peet55
Journeyman
Opties

Werkt niet, althans niet bij mij en vele anderen. Sta open voor oplossingen.

0 Likes
Peet55
Journeyman
Opties

Hallo, volgens mij heb je geen OnePlus telefoon. Het werkt namelijk niet. Zie de vele problemen die OnePlus eigenaren hebben.

0 Likes