Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Slaapregistratie van Diepe Slaap bij Galaxy Watch

(Onderwerp aangemaakt op: 21-09-2018 09:53 AM)
28844 Weergaven
Ebinas
Explorer
Opties

Vanaf 7 september laat ik de Galaxy Watch mijn slaap registreren.

Wat mij opvalt is dat er geen enkele nacht een diepe slaap is geregistreerd.

Dat kan een werkelijk feit zijn, maar het kan ook een slechte/onnauwkeurige meting van de Watch zijn.

Zijn er ervaringen dat er wel een diepe slaap gemeten wordt?

0 Likes
32 Antwoorden
Frevell
Apprentice
Opties

Slaap

Uit de gebruiksaanwijzing:

Analyseer uw slaappatroon en leg het vast door uw hartslag te meten als u slaapt.

• Het slaappatroon kent vier fases (Wakker, REM, Licht, Diep), geanalyseerd aan de hand van uw beweging en veranderingen in hartslag tijdens uw slaap. Aut. hartsl. instellen moeten echter worden ingesteld op Altijd om uw hartslag tijdens uw slaap voortdurend te meten. Raadpleeg Uw hartslag volgen voor meer informatie.

• Als uw hartslag onregelmatig is, als uw Galaxy Watch uw hartslag niet goed kan detecteren of als u de Aut. hartsl. instellen niet hebt ingesteld op Altijd, wordt het slaappatroon geanalyseerd in drie fases (Draaien, Licht, Niet draaien).

• Om uw hartslag nauwkeuriger te meten met de Galaxy Watch, draagt u deze stevig om uw onderarm, net onder de pols. Raadpleeg De Galaxy Watch op de juiste manier dragen voor meer informatie.

Slingshot
Explorer
Opties
Ik heb het probleem dat mijn slaap helemaal niet wordt bijgehouden. Moet ik dat nog ergens aanzetten? De hartslagmeter staat op altijd aan ingesteld
0 Likes
Nagtzaam
Explorer
Opties

Ik heb sinds deze week een Galaxy Watch, gebruikte hiervoor 2 jaar een Gear Fit 2. Door de GW wordt ook bij mij helemaal geen diepe slaap gemeten, wat mijn GF2 wel deed. Hartslag staat op Altijd meten en horloge zit goed om mijn pols (niet te los).

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Kun je de hartslagmeting aanpassen naar een bepaalde periode? Dus niet continu. Werkt het slapen dan beter?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Nagtzaam
Explorer
Opties

Ik had het eerst op frequent staan en heb het op altijd gezet, om te kijken of dat beter resultaat gaf. Maar ik zie geen verschil in slaapdiepte.

Nick
MegaStar
Opties

Dan zou ik toch nog een reset aanraden, via de instellingen van jouw horloge. Daarnaast is het een goed idee om de app te verwijderen, waarna je weer vanaf het begin alles installeert.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Nagtzaam
Explorer
Opties

Heb mijn watch nu gereset.

Nu werkt Spotify ook ineens helemaal top. Ik kon eerst geen muziek downloaden om offline te luisteren, nu wel. Mocht de slaapregistratie nu nog niet goed werken zal ik de hartslag frequentie aanpassen. Heb deze nu op frequent staan. Mocht dat ook niet helpen, zal ik de app verwijderen en opnieuw downloaden.

Nagtzaam
Explorer
Opties

Slaapregistratie werkt nog steeds niet goed, 0,0 diepe slaap. Heb nu mijn hartslag weer op altijd gezet.

Ik verwacht eerlijk gezegd geen verandering, maar zal zien.

0 Likes
JetS
First Poster
Opties

Al verschillende watches gebruikt maar mijn diepe slaap is gemiddeld een kwartier tot een uur max. Van bekenden en collega s hoor ik dit ook terug. Dus of alle watches registeren slecht of we slapen met zn allen zo slecht.