Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Watch koppelen met andere services.

(Onderwerp aangemaakt op: 02-01-2020 01:39 PM)
1487 Weergaven
SarahHei
Journeyman
Opties

Bij de nieuwe update konden we koppelen met ons technogym account. Ik kom er alleen niet achter wat ik hier nou mee kan. De workout die ik net heb gedaan komt helaas niets terug in mijn Samsung account. Ook lukte het nog steeds niet om in te loggen met mijn Galaxy watch. Kan iemand mij vertellen wat ik nou wél heb een deze nieuwe koppeling?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Eve77, goedemorgen.

Wanneer je Samsung Health koppelt met je TechnoGym account, kun je inloggen met je Watch bij de apparaten van TechnoGym.

Activiteiten worden dan ook niet gesynchroniseerd met Samsung Health.

screenshot_20210906-090846_samsung_health 1.jpgscreenshot_20210906-090846_samsung_health.jpg

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey Sarah,

Dit is de informatie over de Technogym koppeling:SmartSelect_20200102-141011_Samsung Health.jpg

Het lijkt me dus dat ondersteunde apparaten een NFC vlak hebben waar je je horloge tegenaan kunt houden om na deze koppeling de workout over te nemen in Samsung Health. Heb je hier iets aan?

kevin-sig
0 Likes
SarahHei
Journeyman
Opties
Ik heb nog niet een los apparaat geprobeerd. Maar dan zou ik dus weer niet mijn trainingsprogramma kunnen doen. Ik check daarvoor nu in met mijn telefoon, een apple watch kun je ipv je telefoon gebruiken. Maar met een Samsung lukt dat dus nog niet, ik had gehoopt dat dat nu wel zou lukken🤔
0 Likes
Eve77
First Poster
Opties
Ik gebruik mijn smartphone bij technogym via nfc, synchroniseren staat aanmaar tot op heden zijn mijn activiteiten in technogym NIET zichtbaar op Samsung watch 2. Heel jammer!
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Eve77, goedemiddag.

Wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen? Wellicht een domme opmerking maar staat TechnoGym wel ingeschakeld als Verbonden Service in Samsung Health?

Heb je hierover ook al contact gehad met TechnoGym, zij ontwikkelen de app zelf.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Eve77, goedemorgen.

Wanneer je Samsung Health koppelt met je TechnoGym account, kun je inloggen met je Watch bij de apparaten van TechnoGym.

Activiteiten worden dan ook niet gesynchroniseerd met Samsung Health.

screenshot_20210906-090846_samsung_health 1.jpgscreenshot_20210906-090846_samsung_health.jpg

Groeten,

Martijn

0 Likes