op 12-08-2022 09:01 PM
Nadat ik met mijn eerste samsung active 2 horloge in de zee had gezwommen, en hij hierna defect ging, had ik mijn les geleerd. De Samsung watch active 2 is niet bestendig tegen zeewater, temperatuur wisselingen of andere heftige omstandigheden. Na mij te hebben ingelezen bleek dat dit inderdaad niet goed is voor het toestel. Beetje dom natuurlijk maar les geleerd.
Nadat mijn horloge het had begeven heb ik een nieuw horloge aangeschaft. Goed ingelezen in wat wel en niet kan, want ik hou van sporten en wil nog wel eens een berg beklimmen en een stukje zwemmen. Afgelopen week ben ik in Oostenrijk op vakantie geweest. Stevige hoes gekocht voor het horloge en een prima vakantie gehad. Tot ik besloot een paar baantjes te trekken in het parkzwembad. Nog geen 1.40m diep en niet eens op de bodem geweest, toch had mijn horloge een dag later weer exact de zelfde kuren als mijn vorige horloge....
Samsung,
Waarom staat er dat het Samsung galaxy active 2 horloge 5 ATM waterdicht is waneer er niet eens een paar baantjes mee getrokken kan worden op nog geen eens 1.40 meter diepte. maak de horloges daadwerkelijk waterdicht of verkoop ze niet meer onder deze valse waterdichtheid en haal de zwemfunctie uit het activiteiten aanbod.
De samsung watch active 2 is werkelijk waar de slechtse aankoop/aankopen die ik ooit bij Samsung heb gedaan.
#active2 #waterschade #onbetrouwbaar #watch #weareble
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 12-08-2022 09:18 PM
op 12-08-2022 09:18 PM
op 17-08-2022 08:53 AM