Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung smartwatch 46 mm

(Onderwerp aangemaakt op: 11-08-2021 12:16 PM)
172 Weergaven
pilki
Pioneer
Opties
Hoe lang duurt het voordat mijn horloge opgeladen is.
Ik vind wel dat dit heel lang duurt.
Heb het horloge nu 2mnd maar het opladen duurt mij wel te lang.
Vergeleken met mijn telefoon samsung a52 deze is zo vol.
Heeft iemand tips.
0 Likes
pilki
Pioneer
Opties
Heb je de zelfde horloge dan?
Bij mij duurt het wel langer dan 2 a 2,5 uur
0 Likes
Nukie
Explorer
Opties

 Ja heb de Galaxy Watch 46 mm, wordt momenteel opgeladen. Heb deze +- 1 uur geleden erop gezet, en hij had nog 5% over. Ongeveer 50% per uur dus. Moet wel erbij zetten dat de laatste 10% het langste duren. Ook als er staat 100% en het lampje is nog rood, dan laat ik m echt staan tot het lampje groen is.

image.jpg

0 Likes
pilki
Pioneer
Opties
Oke mocht je nog tips hebben mag dat ook privé bericht
Nukie
Explorer
Opties

Zal ik doen, echter heb ik qua laden niet echt tips. Enkel de standaard spullen gebruiken. Mogelijk is het laadstation van jou niet helemaal in orde of zijn de sensors vuil?

0 Likes
pilki
Pioneer
Opties
Oke en hoe weet ik het of het oplaadstation niet goed is en hoe maak ik de sensoren schoon
0 Likes
Nukie
Explorer
Opties

Ik maak om de zoveel tijd het gedeelte wat op je pols zit schoon met een vochtige doek en het laadstation maak ik ook schoon. Maak niks open oid.

0 Likes
pilki
Pioneer
Opties
Oke vind het wel raar mijn horloge is nog geen 5 mnd het zal toch niet het oplaadstation zijn dan
0 Likes
Nukie
Explorer
Opties

Zolang je garantie hebt zou ik gebruik maken van de garantie voorwaarden van de winkel waar je hem vandaan hebt. Ook webshops hebben return policies, moet je even kijken. Ermee rond blijven lopen maakt de frustratie alleen maar erger.

0 Likes
Nukie
Explorer
Opties

Weer uurtje verder, bijna klaar. 

17AAD4AE-B6C0-46C1-B605-CC2F285F95A6.jpeg

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties

Overigens gaat ik aan om hem maar op te laden tot 80% (waar mogelijk). Dit gezien de levensduur van de accu.

0 Likes