Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung health naar strava "andere training"

(Onderwerp aangemaakt op: 22-08-2020 09:01 PM)
781 Weergaven
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Hallo,
Ik maak gebruik van de Galaxy watch en een Samsung a70

Met de laatste updates doet health weer aardig synchroniseren met strava.

Wat bij mij alleen al een aantal maanden nog steeds niet werkt is het synchroniseren van bijvoorbeeld "andere training" of "circuit training"

Hardlopen, wandelen en fietsen worden prima overgezet naar strava. Maar het lijkt wel of de trainingen zonder gps niet synchroniseren. Meer mensen hier last van ?

Of is het een instelling die ik misschien over het hoofd zie ?

Als ik de strava app op mij horloge gebruik werkt het wel prima. Maar ik wil gewoon health op mijn horloge gebruiken voor de sport. Het is iets wat in het verleden ook gewoon goed gewerkt heeft.
0 Likes
9 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Anonymous User,

Welkom op de Community!

Zie je deze trainingen wel in de S-Health app? En heb je een gratis lidmaatschap bij Strava of een abonnement?

rsz-846676
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Goedemorgen.

Ja ik zie deze wel in de s-health app. Ik heb een gratis strava account.

Ik heb nu health sync gedownload uit de app store, die  forccerd de sync van s-health naar strava en werkt prima ! Alleen deze app is maar 5 dagen gratis en moet daarna voor betaald worden.

Als het met deze app wel lukt lijkt het me dat het ook gewoon vanuit s-health zou moeten werken.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als je ze wel ziet in S-Health, lijkt het probleem in de synchronisatie tussen S-Health en Strava te zitten. Heb je dit ook al bij Strava zelf aangekaart?

Het kan ook te maken hebben met het feit dat je geen betaald account hebt, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

rsz-846676
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

nee ik heb dit niet bij strava aangekaart, omdat de externe app de sync forceerd van s-health naar strava gaat het goed. naar mijn idee pusht s-health de gegevens niet uit zichzelf naar strava.

met het gebruik van de externe sync app werkt het wel naar behoren, en verschijnt mijn training ook in strava.

denk dus ook niet dat het aan mijn account type ligt

0 Likes
Masselt
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde. Circuit training wordt niet gesynchroniseerd naar strava.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Masselt, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt.

Worden de andere trainingen wel gesynchroniseerd met Strava?

Als ik bij de trainingen van Strava kijk zie ik hier ook geen optie tussen staan voor een Circuittraining, Wellicht dat dit ook de reden is dat je deze niet kan synchroniseren.

Heb je de koppeling tussen Samsung Health en Strava opnieuw ingesteld?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Vlaardingenduke
First Poster
Opties

Hallo,

Ik heb sinds kort de Watch 6 en ook dit probleem. Circuittraining wordt niet geupload naar Strava. HArdlopen, wandelen en fietsen wel.  Ik heb een betaald abonnement.

Wat is er aan et doen?

Groet,

C.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Goedemorgen @Vlaardingenduke ,

Bedankt voor jouw bericht. Had je de bovenstaande tips al geprobeerd en is jouw Watch helemaal up-to-date?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Proat82
First Poster
Opties

Goedemorgen,

Ik volg graag, hier hetzelfde probleem helaas...

Groet,

RR

0 Likes