Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Health app synchroniseert niet tussen S20 en Galaxy Watch 6

(Onderwerp aangemaakt op: 12-02-2024 04:18 PM)
440 Weergaven
Pipi-langkous
Student
Opties

Vandaag heb ik mijn Galaxy Watch 6 ontvangen. Op de Watch heb ik via Samsung Health een training bijgehouden. Maar deze training verschijnt niet in de app op mijn telefoon. Als ik onderaan de training (op de Watch) klik op 'weergeven op telefoon' krijg ik wel een animatie in de app alsof er iets gebeurt, maar op de telefoon zie ik niets. Ook het bijhouden van de hartslag zie ik niet in de app op mijn telefoon.

Weet iemand een oplossing?

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Pipi-langkous
Student
Opties

Allemaal bedankt voor jullie tips. Ik heb alles geprobeerd, maar uiteindelijk is het probleem opgelost dor beide apparaten te herstarten.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
OnnoJ
Black Belt 
Opties
Je kunt op het horloge de machtigingen van Samsung Health controleren. Ga naar Instellingen in de app (onderaan) en dan naar 'Gegevens delen met apparaten en services', dan naar 'Health Platform' en zet daar gewenste toestemmingen aan.
0 Likes
Moiitje
Samsung Members Star ★★
Opties

Mogelijk staat de koppeling niet goed. Ik ga je even een paar vragen stellen:

Open Samsung health en ga naar de instellingen. 
Staat hier je Samsung account gekoppeld? (zelf heb ik hier ook de cloud verbinding aan staan voor betere verbinding en voor back ups)

Klik eens op accessoires en controleer of je watch hier boven aan staat onder gekoppelde apparaten.

Ik ga er even blind van uit dat je het horloge wel gekoppeld hebt via de wear app. En uiteraard moet je horloge verbonden zijn met je telefoon om de data onderling te synchroniseren.

Overigens heeft hetgeen Onno aan geeft geen invloed hier op want health platform is een compleet andere app en heeft hier niets mee te maken. Dit moet je dus ook alleen aanzetten als je gebruik maakt van Health platform, anders deel je hier onnodig data mee. 

 

GeoffreyJones
Navigator
Opties
Hoi Pipi, heb je tijdens de installatie van Samsung Gear alle machtigingen toegestaan? Anders gaat het ook niet werken.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @GeoffreyJones,

 

Bedankt voor jouw bericht. Hebben de bovenstaande tips geholpen?

 

Met groet,

Ajay 

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
Oplossing
Pipi-langkous
Student
Opties

Allemaal bedankt voor jullie tips. Ik heb alles geprobeerd, maar uiteindelijk is het probleem opgelost dor beide apparaten te herstarten.

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Pipi-langkous,

 

Het is mooi om te lezen dat je het hebt kunnen oplossen. Ik wen je nog veel plezier met jouw S20 en Watch 6!

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
GeoffreyJones
Navigator
Opties
Hoi Ajay, in het verleden had het mijn probleem verholpen. Ik probeerde Pipi te helpen.😇