Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung gear fit 2 trappen

(Onderwerp aangemaakt op: 06-12-2017 09:07 AM)
1824 Weergaven
Deedee7586
Journeyman
Opties

Hoi

De gear fit 2 van mijn moeder registreert dat zij traploopt ongeveer 40 trappen per dag terwijl zij helemaal geen trap loopt.

En onlangs lag zij een hele dag ziek in bed en heeft 4500 stappen gezet.

Dus de gear fit 2 registreert niet goed, wat kunnen wij hieraan doen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Deedee7586,

dan raad ik je aan om eens langs een servicepunt van ons te gaan, of gebruik te maken van de ophaalservice om de Gear te laten nakijken. Als je geen trappen loopt en hij registreert er 44, lijkt me dat niet in orde. 

Laat je weten of het is gelukt?

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
JetM
Pioneer
Opties

Hoi @Deedee7586

Welkom terug op de Community! 

Dat lijkt inderdaad niet helemaal te kloppen. Kijk eventjes hoe het gaat na een lichte reset. Hier vind je precies hoe je dat doet :smiling-face:   

---------
Signature-S10
0 Likes
Deedee7586
Journeyman
Opties

Bedankt voor de reactie. Zojuist de gear gereset alleen er was geen keuze voor een light reset dus heb de gear gewoon gereset. Hopelijk is het hiermee opgelost. 

0 Likes
JetM
Pioneer
Opties

Geen probleem! Laat je me nog even weten of het daadwerkelijk is opgelost met de reset? 

---------
Signature-S10
0 Likes
Deedee7586
Journeyman
Opties

Helaas zijn er 44 trappen geregistreerd  terwijl zij geen 1 trap gelopen heeft.. 

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Deedee7586,

dan raad ik je aan om eens langs een servicepunt van ons te gaan, of gebruik te maken van de ophaalservice om de Gear te laten nakijken. Als je geen trappen loopt en hij registreert er 44, lijkt me dat niet in orde. 

Laat je weten of het is gelukt?

rsz-846676
0 Likes
tieme1
Explorer
Opties

Hoi, is dit probleem nu opgelost? Ik heb het ook - binnen 1 maand na kopen 😞

Tweede samsung watch die het binnen een maand begeeft. Support zei dat ik maar moest wachten op een update, maar gaf niet aan wanneer deze komt. Niet echt een oplossing dus...

0 Likes
Deedee7586
Journeyman
Opties

Hoi, ik heb contact opgenomen met de verkoper, in dit geval bol.com en ik kon de smartwatch opsturen en dit heb ik gedaan. Toen ik de smartwatch terug kreeg was het probleem verholpen. Ik weet niet meer precies wat ze ermee hebben gedaan.

Succes. 

0 Likes