Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung gear fit 2 polsbandje

(Onderwerp aangemaakt op: 15-03-2018 03:33 PM)
4641 Weergaven
Vivalaviv87
Apprentice
Opties

Hi,

Al geruime tijd maak ik met veel plezier gebruik van mijn Samsung gear fit 2.

Nu ging helaas pas geleden 1 deel van het bandje stuk; de aanhechting van het bandje en het plastic/ijzer deel wat aan het display vastzit liet los. Lijm uitgedroogd denk ik.

Dus ik wilde een nieuw bandje bestellen.

Nou kon ik nergens een OEM Samsung bandje bestellen dus ben uiteindelijk gezwicht voor een niet-origineel siliconen bandje.

Deze voelt echter totaal niet robuust aan en hier krijg ik nou ook al het probleem mee dat de aanhechting losbreekt.

Ik zou graag weer zo'n siliconen bandje willen aangezien dit het enige is wat ik verdraag als polsband. Heb al contact met Samsung gehad. Zij geven aan het niet te kunnen leveren en raden mij aan bij een andere winkel een alternatief bandje te kopen..

Iemand enig idee wat een goed alternatief zou zijn?

Dank!

0 Likes
75 Antwoorden
DutchFig
First Poster
Opties

Hi Bruce,

ook hier hetzelfde probleem maar dan met een Gear Fit Pro 2 bandje.

Vorig jaar met een gear fit hetzelfde probleem gehad als de schrijvers hierboven.

Uiteindelijk een compleet nieuw horloge gekocht de Gear Fit Pro 2 met kerst 2018.

Nu minder dan 1 jaar verder en opnieuw problemen met het bandje. Moet zeggen dat ik redelijk teleurgesteld ben in de kwaliteit en duurzaamheid van Samsung.

Kan Samsung mij hier nog in tegemoet komen?

Met vriendelijke groet, Rene.

0 Likes
Wendy7
First Poster
Opties

Hallo,

Als Samsung-fan ben ik ook dik ontgoocheld in de degelijkheid van deze Gear Fit, alsook bij de afhandeling per chat en het niet beantwoorden van mijn mails ivm het 2de euvel.

Het bandje werd bij mij nog, en op een klantvriendelijke manier, vervangen maar over het andere probleem 4 maanden later ben ik absoluut niet te spreken.

Het 2de probleem heeft me €60 gekost omdat je als klant totaal geen voet hebt om op te staan wat garantie betreft. En problemen worden blijkbaar nogal snel onder de noemer 'gebruiksschade' geklasseerd.

De bandjes die aan de lopende band stuk gaan en allemaal op dezelfde zwakke plaats. Raar, toch?

Heb nu nog €60 gespendeerd aan het 2de probleem maar de kans bestaat dus dat binnenkort het bandje het weer begeeft.

Hier staat het vast, gaan samsung meer.

0 Likes
Mariette55
First Poster
Opties

Hier precies hetzelfde probleem. Bandje na 11 maanden afgebroken. Kan geen goede vervanging vinden in maat S, goede kleur blauw. Kan Samsung mij ook helpen? Watch met 2 jr garantie is na nog geen jaar waardeloos voor me, erg teleurstellend 

BC9A4270-CD0A-4015-9B59-7A4248F9AFB2.jpeg

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Mariette55,

Dit valt helaas niet onder de fabrieksgarantie. Je kunt hiermee langs een servicepunt van ons gaan, daar kunnen ze nieuwe bandjes voor je bestellen tegen betaling. 

rsz-846676
0 Likes
wkruisenga
First Poster
Opties

Febr. 2018 was de eerste keer dat mijn bandje stuk ging, netjes gemaakt want ik had garantie, alles volgens het boekje.

Januari 2019 2e keer bandje stuk eigelijk precies hetzelfde, nog garantie en heb het vandaag 17-01-2019 opnieuw laten opsturen dus het is de zwakke schakel van deze toch wel mooie horloge, dus ik vraag mij wel af of Samsung hier ook iets van gaat leren en er iets aan gaan doen.

0 Likes
Qlubbie
Student
Opties

Ik zit helaas met hetzelfde probleem precies hetzelfde als de andere foto's de aanhechting laat los van het horloge.

Ik een zwart bandje Maat L maar nergens te krijgen.. hoe kan het nou dat die niet meer geleverd kunnen worden?

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@Qlubbie Je mag mij een privébericht sturen met foto's van de schade, zodat ik deze kan laten beoordelen. Ik zal dan verder kijken wat we kunnen betekenen.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
wkruisenga
First Poster
Opties

Hallo,

Ik heb geen foto's op dit moment maar mijn horloge is 2 keer gemaakt het laatst febr. 2019 maar het bandje is er al weer uitgeschoten, heb hem erweer ingedrukt, het is een kwestie van tijd maar dan is mijn garantie wel voorbij.

vr.gr. W. Kruisenga

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@wkruisenga Wat zonde zeg 😞 Sinds wanneer heb jij jouw Gear Fit2? En zodra je de kans hebt, dan ontvang ik toch graag foto's van de schade.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
wkruisenga
First Poster
Opties

hi, ik heb hem nu ff langer dan 2 jaar

0 Likes