15-03-2018 03:33 PM - bewerkt 18-03-2018 01:22 PM
Hi,
Al geruime tijd maak ik met veel plezier gebruik van mijn Samsung gear fit 2.
Nu ging helaas pas geleden 1 deel van het bandje stuk; de aanhechting van het bandje en het plastic/ijzer deel wat aan het display vastzit liet los. Lijm uitgedroogd denk ik.
Dus ik wilde een nieuw bandje bestellen.
Nou kon ik nergens een OEM Samsung bandje bestellen dus ben uiteindelijk gezwicht voor een niet-origineel siliconen bandje.
Deze voelt echter totaal niet robuust aan en hier krijg ik nou ook al het probleem mee dat de aanhechting losbreekt.
Ik zou graag weer zo'n siliconen bandje willen aangezien dit het enige is wat ik verdraag als polsband. Heb al contact met Samsung gehad. Zij geven aan het niet te kunnen leveren en raden mij aan bij een andere winkel een alternatief bandje te kopen..
Iemand enig idee wat een goed alternatief zou zijn?
Dank!
op 15-11-2018 10:51 AM
Hallo,
Sinds vandaag heb ik ook deze probleem. De bandje is kapot van mijn gear fit2 zwart small. In de kant van waar de Samsung erop staat.
op 22-11-2018 10:28 AM
Erlijk is eerlijk, maar ondanks mijn irrritatie eerder is het uiteindelijk allemaal goed gekomen en kan ik straks mijn horloge weer dragen met een nieuw bandje wat DHL net bij mij bracht.
BruceH heel erg bedankt,
Peter
op 22-11-2018 11:39 AM
BruceH kunt u me ook helpen?
op 22-11-2018 11:55 AM
@Revita, Kun je een foto sturen van de huidige staat van jouw bandjes?
op 26-11-2018 12:04 PM
Hoi Samsung,
ik heb net hetzelfde probleem met mijn polsbandje van Gear Fit 2 (maat S). Ik heb hem ongeveer 1,5jaar en vind het jammer dat het bandje al kapot is. Ik heb een nieuw online besteld, maar is niet van het merk samsung omdat ik dit nergens vond. Helaas vind ik deze niet goed van kwaliteit en zou ik graag het originele bandje terug willen.
Is er een mogelijkheid opdat ik dit kan bestellen?
Alvast bedankt,
Groeten Kim Verbeke
op 26-11-2018 03:58 PM
Hallo.
Ik heb een email gestuurd maar kreeg hem terug. Ik kan geen email sturen. Hoe kan ik de foto's doorsturen?
op 26-11-2018 04:05 PM
op 05-12-2018 11:16 PM
Zijn er nog bandjes beschikbaar? Ik heb exact hetzelfde probleem. Eerst liet de bovenkant los, wat ik nog heb kunnen plakken, daarna in Maart van dit jaar de onderkant. Ik werd s`morgens wakker met de horloge langs me in bed. Ik kwam toevallig via google op dit topic terecht en het zou wel erg fijn zijn om het horloge weer te kunnen gaan gebruiken; ik zat in de top 3 % van mijn leeftijdcatergorie
op 10-12-2018 11:16 PM
op 13-12-2018 02:34 PM
@Revita, ze zijn er nog mee bezig. Ik houd je op de hoogte.