op 15-02-2021 09:05 PM
Ik heb een samsung smartwatch galaxy active 2. Nu moet ik vaak intervaltrainingen lopen en is de polshartslagmeter niet voldoende, deze geeft een helemaal verkeerde hartslag weer. Nu heb ik een borstband gekocht van polar H9, ze vertelde in de winkel dat ik deze kon connecteren met mijn smartwatch. Nu wil ik tijdens mijn activiteit met strava via mijn smartwatch, mijn hartslag meten met de borstband, maar dit werkt niet, ik krijg mijn hartslag nog altijd gemeten via mijn pols.
Ookal is mijn hartslagmeter verbonden met S-health.
Heel jammer dat dit niet lukt. Want ik heb de horloge voornamelijk gekocht voor looptrainingen.
Kan iemand mij helpen?
op 17-02-2021 10:04 AM
op 18-02-2021 10:02 PM
Is inderdaad gekoppeld via S-health, maar hartslag die op de smartwatch komt, komt niet overeen met de gemeten hartslag van de borstband. Hartslag op smartwatch is de hartslag die gemeten wordt aan de pols.
op 19-02-2021 02:32 PM
op 13-03-2021 04:17 PM
Hij laat de hartslag van de horloge zien maar die is niet correct. Ik wil op mijn horloge de hartslag van mijn band kunnen lezen. Hoe doe ik dat dan juist?
op 15-03-2021 02:03 PM
Heb het even verder uitgezocht en blijkbaar wordt wat jij wilt nog niet ondersteund in S-Health.
Probeer het volgende eens:
You can either use the app "Gear tracker" or the watch face "Sporty Watch" to connect the Polar H9 to the watch.
I did not try gear tracker but Sporty Watch (https://bit.ly/2HBWB5u) did work.
It installed a new dial which upon double clicking opened a menu with available bluetooth devices and connected with the Polar H10. However it does not synchronize with the S Health App (or the other way round; the S Health App can neither use the dial nor the Polar Sensor). You can start the Health App in the background and monitor the heart rate on the dial but essentially you will be running two apps at the same time.