Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung galaxy Buds 2 piept

(Onderwerp aangemaakt op: 14-05-2023 03:47 PM)
2223 Weergaven
Cynthia95
Student
Opties

Help. 
Het linker oortje van mijn Samsung Galaxy Buds2 blijft piepen. Het is een rollende piep van zacht naar hard. 
De oortjes zijn al 3 dagen niet gebruikt om af te koelen en zijn 100% opgeladen, toch blijft de piep.

Wat kan ik hier aan doen? De oortjes zijn slechts 4 maanden oud.

Cynthia 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heb je de oortjes al gereset via de Wearable app? Dat lijkt mij de eerste stap.

Als nou echt niks werkt en de piep blijft dan kun je het setje opsturen voor reparatie > https://bit.ly/2jwV3SJ 
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heb je de oortjes al gereset via de Wearable app? Dat lijkt mij de eerste stap.

Als nou echt niks werkt en de piep blijft dan kun je het setje opsturen voor reparatie > https://bit.ly/2jwV3SJ 
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Cynthia95
Student
Opties

Dankjewel voor de reactie. Links piept alleen als ik beide oortjes in heb. Wanneer ik alleen links in heb doet doe het wel. 
De oortjes willen alleen niet met de app verbinden. Niet met galaxy live en niet met de Buds plus. Ze komen namelijk op geen enkele manier opzetten.. 

Heeft u advies hoe ik ze anders kan verbinden?

anders stuur ik ze graag op, echter kom ik over 4 weken van mijn reis en kan dit dan pas doen.

groeten,

Cynthia

MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Cynthia95, goedemorgen.

Wanneer je de Buds case opent in bijzijn van je telefoon zal je telefoon een melding geven om de Buds te koppelen via de Wearable-app. Waar heb je de Buds gekocht? Heb je de netwerkinstellingen van je telefoon al eens gereset?

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200